Anoniem2 Geplaatst: 25 augustus 2007 Delen Geplaatst: 25 augustus 2007 Goede dag\r\nMijn draadloos netwerk kan ik met mijn laptop niet meer vinden.\r\nals ik op het pictogram van het draadloos netwerk klik vindt hij geen netwerken\r\nniet de mijne ook dat van de bueren niet wat hij anders wel vondt.\r\nook als ik op netwerk vernieuwen druk vindt hij niets .en zecht dan vervolgens \r\n\" zorg er voor dat schakkelaar voor draadloos netwerkverkeer op uw computer is ingeschakeld\" heb naar mijn weten niets uitgeschakkeld , wij kan me vertelen waar de fout zit\r\nps. het licht niet aan mijn draadloose verbinding want ik verstuur dit nu met mijn vaste computer ook draad loos. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 augustus 2007 Veel laptops hebben ergens een apart schakelaartje op de buitenkant voor draadloos aan/uit. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 augustus 2007 Ja doet het weer zat inderdaad een knopje ,heb ik per ongeluk in gedrukt moet je even weten. in ieder geval bedankt Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen