Ga naar inhoud

Beeldscherm instelling probleem

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb 2 weken geleden mijn computer leeggegooid en alle opnieuw geinstalleerd.\r\nIk heb een 1440 x 900 schermpje en toen ik deze resolutie opnieuw wilde instellen klopte er iets niet. Ik had ineens beeld dat breder was als mijn scherm..ofterwel: de klok rechts onderin beeld was niet zichtbaar. Als ik met mijn muis naar de rechterkant van het scherm ga dan schuift de klok in beeld maar verdwijnt de start knop linksonderin :(\r\nik word er helemaal simpel van. Ik ben al 2 weken bezig met dit probleem op te lossen en heb zelfs als laatste hoop mijn computer nogmaals leeggegooid maar ook dit mocht niet helpen...\r\nook de instellingen op mijn beeldscherm zelf heb ik al 20 keer gereset.\r\nDrivers voor mijn videokaart en beeldscherm kloppen allemaal..ik ben serieus ten einde raad :o\r\nalle suggesties zijn welkom en ik bedank jullie alvast vriendelijk!
Link naar reactie
Even meedenken, is het beeld ook vervormd doordat het breder is ? (Denk het niet)\n\nHet feit dat het met de muis tegen de zijkant wél de \"rest\" in beeld brengt is wel hoopvol, want dit betekent dat het software-matig gedaan wordt.\nJe monitor zelf hoef je niet meer aan te twijfelen.\n\nWelke grafische kaart zit er in ?\n\nHet eerste waar ik trouwens aan dacht was \"staat die ingesteld voor weergave op twee monitors\", omdat het in de breedte gebeurt.\n\nIk weet niet of je er van bewust bent, maar vaak staan er in het configuratie-scherm toegevoegde video-mogelijkheden.
Link naar reactie
Die zou dan bij de geavanceerde instellingen van de driver moeten staan.\r\nOok ben ik bij een driver al eens de optie tegen gekomen om met het bureaublad te kunnen schuiven, maar waar dat zat.... pffff... lastig met die uitgebreide drivers.\r\nNormaliter zou het met een standaard driver installatie gewoon goed moeten gaan.\r\n\r\nHet enige andere wat ik me kan bedenken is dat misschien de driver het idee heeft met een andere monitor te maken te hebben dan waar daadwerkelijk gebruik van wordt gemaakt.
Link naar reactie
Een beetje hopeloos advies, maar Google geeft mij gewoon geen enkel inzicht:\nik zou zo snel mogelijk een vraag stellen op de site van Nvidia. Jouw uren/dagen zoeken kan misschien in een tel opgelost worden.\nIk zou dan wel driver / kaart / monitor vermelden.\n\nBTW 1440x900 is 10:16 (geen 9:16 of 3:4)\n\nTermen om te zoeken in de HELP van je grafische interface: \"Window view\", \"desktop view\", \"desktop window\"
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...