Anoniem2 Geplaatst: 24 augustus 2007 Delen Geplaatst: 24 augustus 2007 Ik heb 2 weken geleden mijn computer leeggegooid en alle opnieuw geinstalleerd.\r\nIk heb een 1440 x 900 schermpje en toen ik deze resolutie opnieuw wilde instellen klopte er iets niet. Ik had ineens beeld dat breder was als mijn scherm..ofterwel: de klok rechts onderin beeld was niet zichtbaar. Als ik met mijn muis naar de rechterkant van het scherm ga dan schuift de klok in beeld maar verdwijnt de start knop linksonderin :(\r\nik word er helemaal simpel van. Ik ben al 2 weken bezig met dit probleem op te lossen en heb zelfs als laatste hoop mijn computer nogmaals leeggegooid maar ook dit mocht niet helpen...\r\nook de instellingen op mijn beeldscherm zelf heb ik al 20 keer gereset.\r\nDrivers voor mijn videokaart en beeldscherm kloppen allemaal..ik ben serieus ten einde raad :o\r\nalle suggesties zijn welkom en ik bedank jullie alvast vriendelijk! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2007 jups staat op normaal.\r\nmaar ik heb hetzelfde probleem ook als ik in een game 1440 x 900 als resolutie instel.\r\nook dan kan ik het beeld horizontaal verschuiven door met de muis naar rechts of links te gaan.. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2007 Even meedenken, is het beeld ook vervormd doordat het breder is ? (Denk het niet)\n\nHet feit dat het met de muis tegen de zijkant wél de \"rest\" in beeld brengt is wel hoopvol, want dit betekent dat het software-matig gedaan wordt.\nJe monitor zelf hoef je niet meer aan te twijfelen.\n\nWelke grafische kaart zit er in ?\n\nHet eerste waar ik trouwens aan dacht was \"staat die ingesteld voor weergave op twee monitors\", omdat het in de breedte gebeurt.\n\nIk weet niet of je er van bewust bent, maar vaak staan er in het configuratie-scherm toegevoegde video-mogelijkheden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 augustus 2007 hij staat ingesteld op 1 monitor, zeker weten..\r\nik heb de nvidia 7900 GT Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 augustus 2007 je moet maar een lagere resolutie gebruiken, mijn pentium 1 laptop gaat ook niet hoger dan 800x600 want dan is het schuiven geblazen :P maar anders software van 3rden gebruiken om het te behelpen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 augustus 2007 waarom zou ik genoegen nemen met een mindere resolutie??\r\nik heb toch een monitor die zo een resolutie moet kunnen weergeven..dus dat wil ik dan ook.. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 augustus 2007 Al eens de vernieuwingsfrequentie aangepast? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 augustus 2007 jups geprobeerd..heeft geen invloed..\r\nik kreeg op een ander forum de tip dat ik moest kijken of mijn beeld op 4:3 staat of 16:9..\r\nik kan deze instelling alleen nergens ontdekken... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 augustus 2007 Die zou dan bij de geavanceerde instellingen van de driver moeten staan.\r\nOok ben ik bij een driver al eens de optie tegen gekomen om met het bureaublad te kunnen schuiven, maar waar dat zat.... pffff... lastig met die uitgebreide drivers.\r\nNormaliter zou het met een standaard driver installatie gewoon goed moeten gaan.\r\n\r\nHet enige andere wat ik me kan bedenken is dat misschien de driver het idee heeft met een andere monitor te maken te hebben dan waar daadwerkelijk gebruik van wordt gemaakt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 augustus 2007 Een beetje hopeloos advies, maar Google geeft mij gewoon geen enkel inzicht:\nik zou zo snel mogelijk een vraag stellen op de site van Nvidia. Jouw uren/dagen zoeken kan misschien in een tel opgelost worden.\nIk zou dan wel driver / kaart / monitor vermelden.\n\nBTW 1440x900 is 10:16 (geen 9:16 of 3:4)\n\nTermen om te zoeken in de HELP van je grafische interface: \"Window view\", \"desktop view\", \"desktop window\" Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 26 augustus 2007 in ieder geval bedankt voor alle tips van iedereen! :)\r\nga dadelijk maar eens naar de nvidia site, misschien dat ze daar bekend zijn met het probleem. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen