Anoniem2 Geplaatst: 24 augustus 2007 Delen Geplaatst: 24 augustus 2007 Ik heb een nieuwe pc gekocht, tot op heden hadden mijn pc\'s geluisdskaarten, zoals Sound blaster en Realtek on board met mixers waarmee je een omgeving kon creeren, zoals badkamer of concerthal.\r\nNu heb ik er een SigmaTel High Definition toestand op zitten, welke op een Intel bord zit, maar deze heefty deze mogelijkheden niet, je kunt wel 5.1 en 7.1 creeren, maar een echte mixer is er niet.\r\nBen wezen vragen op de zaak waar hij vandaan komt en deze zeggen dat er inderdaad geen mixer op zit, wat ik vreemd vond.\r\nMen raadde mij aan om er zxelf een softwarematig te installeren.\r\nIk heb al langere tijd de beschikking over DFX voor de Windows Media Player en daar kun je ook wel iets mee.\r\nNu is mijn vraag, heeft er iemand nog een idee, zodat ik alsnog mijn favoriete omgeving creeren kan ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 27 augustus 2007 Heb het al opgelost. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 augustus 2007 hoe dan ?? is altijd leuk voor mensen die tegen hetzelfde aanlopen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 augustus 2007 Eigenlijk heel logisch, de leverancier had de software behorend bij de hardware niet geinstalleerd. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen