Anoniem2 Geplaatst: 24 augustus 2007 Delen Geplaatst: 24 augustus 2007 Mijn collega heeft voor de club 25 cd\'s gebrand en label geprint nu blijkt dat het een oud programma is. Hij wil het juiste met de zelfde naam er nu opzetten maar hij krijgt bericht full. Ik zelf heb er nooit een probleem mee een nieuwere uitgave over de oude te zetten maar maar met deze CD\'s luckt het hem niet. Hij gebruikt OA nero\r\nIemand enig idee hoe hjj die cd\'s kan gebruiken . O, er staat 5nu 0Mb op \r\n\r\nGroet\r\nJohn Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2007 Als het geen Rewritable CD is, kun je de CD niet weer gebruiken.\nIs het wel een RW probeer de schijf dan eerst eens te wissen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2007 Wij hebben regelmatiig aan een cd toegevoegd en bestanden vervangen dat ging altijd goed. BV ik voeg regelmatig foto\'s to aan de foto CD en vervangt ze soms als ik op latere datum een verandering aangebracht heb. Ik zal vragen wat hij anders gedaan heeft. Want dat onbreekt bij mijn vraag\r\n\r\nGroeet\r\nJohn.. \r\n. . Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2007 de meeste brand progs hebben de optie :\"finalize\"\r\ndit betekend dat de cd afgesloten wordt.\r\n\r\nals je de cd eenmaal afgesloten hebt kan er niets meer bij\r\nals je dit niet doet kan je er dingen bij blijven zetten tot ie vol is.\r\n\r\nals je de cd niet afsluit kan je \'m met de meeste cd spelers niet afspelen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2007 Er zijn inderdaad in NERO opties om een CDrom (dus NIET herschrijfbaar) bestanden te vervangen, maar dat betekent NIET dat ze gewist of overschreven zijn, maar dat ze op een andere plek OPNIEUW geschreven zijn, en verwijzingen naar de vorige versie \"onleesbaar\" gemaakt zijn.\nIk meen zelfs dat telkens de bestandstabellen daarvoor vervangen moeten worden, en dat de 700 MB echt niet meer gehaald wordt op die manier.\n\nIn het kort: dit hoeft geen herschrijfbare CD (CD-RW) te zijn, dit kan net zo goed een CD-R (read only) zijn. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2007 Bedoelen jullie nu Multisessie? Dan worden bestanden niet vervangen, maar er gewoon bijgezet en de vorige sessie is dan niet meer normaal benaderbaar.\n\nOeps... sorry... erikdenhouter zegt inderdaad al hetzelfde....\n\n[quote]BV ik voeg regelmatig foto\'s to aan de foto CD [/quote]Met Nero? (Multisessie?) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 augustus 2007 We hebben geluk. Het blijkt dat er maar een paar zijn waar hij niet aan toe kan voegen in dit geval een nieuwe versie er op kan zetten . Dat kwam omdat hij afstuiten had gebruikt. Ik kreeg net bericht hier over\r\nAllen dank \r\nJohn Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen