Anoniem2 Geplaatst: 24 augustus 2007 Delen Geplaatst: 24 augustus 2007 Hallo,\n\nIk heb de afgelopen dagen zonder succes geprobeerd gedeelde mappen te benaderen binnen mijn LAN. Het gaat om het benaderen van mappen op een vaste PC binnen het netwerk vanaf een laptop die draadloos op het netwerk aangesloten is.\n\nConfiguratie:\n- Beide machines maken deel uit van dezelfde werkgroep\n- Firewall voor de zekerheid uitgeschakeld op beide machines\n- Beide machines WinXP Pro\n- Netwerk: Laptop - Wireless Accesspoint - Router (Sitecom) - PC\n PC aangesloten op Sitecom router, Wireless Accesspoint ook op router aangesloten\n\nPingen is wel mogelijk op ip adres, maar niet op hostnaam. Net use commando\'s werken ook niet via de prompt... Kan iemand mij verder helpen?\n\nAlvast bedankt!\n\nGroeten Sebastiaan Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2007 Als je naar \'mijn netwerklocaties\' gaat --> \'Zoeken naar computers in werkgroep\', zie je dan de draadloze? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 27 augustus 2007 Nog steeds niet werkend..\n\n[QUOTE=Quzex;338732]Als je naar \'mijn netwerklocaties\' gaat --> \'Zoeken naar computers in werkgroep\', zie je dan de draadloze?[/QUOTE]\n\nNee dit had ik ook geprobeerd. Hij ziet geen draadloze pc helaas.\n\nGroeten Sebastiaan Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen