Anoniem2 Geplaatst: 23 augustus 2007 Delen Geplaatst: 23 augustus 2007 hallo\r\n\r\nik wil me vga kabel verlengen met so\'n 2,5 meter ik vroeg me af of ik dat er gewoon netjes aan kon solderen (solderen kan ik wel ;))\r\ndus kan ik zomaar 3 meter vga kabel aan de monitor snoer solderen zonder (weinig) verlies van pixels?\r\n\r\n:mrgreen::mrgreen:alvast bedankt:mrgreen::mrgreen: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 augustus 2007 Ik zou toch maar een los verlengkabeltje halen. Zo duur zijn die nou ook weer niet. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 augustus 2007 +-+ voor een kind van 15 die byna blut is kost so\'n ding best duur (25 euro) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 augustus 2007 En als het soldeerwerk je niet lukt, hoe duur is het dan? En die kabel moet ook wel goedkoper te krijgen zijn. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 augustus 2007 je heb gelijk en ben er net ook achter gekomen dat ik er voor 7,50 ook al zo\'n verlengstuk heb...bedankt hea Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 augustus 2007 a) zo\'n kabel is wel goedkoper te krijgen, maar blijkbaar niet in jouw buurt.\r\n\r\nb) Waarom zou hij niet te solderen zijn ? Alleen is een goede trek-ontlasting en isolatie belangrijk.\r\nAls het niet erg is dat het wat dik uitpakt, gebruik ik zelf altijd twee Wire Wraps met wat contact-lijm, voordat ik zoiets ga solderen (zie idioot muisgetrokken plaatje). Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen