Anoniem2 Geplaatst: 23 augustus 2007 Delen Geplaatst: 23 augustus 2007 Hallo,\r\n\r\nIk vroeg me af het mogelijk is om een multi-volume RAR archieven samen te kunnen voegen tot 1 RAR archief. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 augustus 2007 Uitpakken en opnieuw comprimeren lijkt me :) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 augustus 2007 Maar waarom zou je zoiets willen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 augustus 2007 Naja, ik heb bestanden ingepakt en ze vervolgs beveiligd met een wachtwoord. Ook heb ik de bestanden na archievering verweiderd (macht der gewoonte, dat is een optie bij WinRAR die ik standaard gebruik). Zo slim als ik ben, vergeet ik dus dat wachtwoord en zit ik met bestanden die ik ingepakt heb, maar niet meer eruit kan krijgen, laat staan zien zelfs.\n\nIk heb als een gek zitten zoeken op internet voor een wachtwoord kraker, maar ik heb zo gelezen en zelfs getest, dat het kraken van wachtwoorden van multi-volume archieven veel en veel langer duren dan het kraken van 1 gewoon RAR bestandje, plus dat ze geen succes garanderen.\n\nIk dacht dus, als ik ze kan samenvoegen tot 1 .rar bestandje, dat ik hem dan snel kan ontcijferen en mijn bestanden weer terug heb. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 augustus 2007 In winrar zit wel een repair optie. Als je die op meerdere volumes loslaat, maakt die en enkele gerepareerde aan. Geen idee of het bij beveiligde rars ook werkt. Maar het is allicht het proberen waard.\n\nOverigens gaat kraken van een rar wachtwoord buitengewoon traag. Als het een beetje langer woord is geweest, is het vrij onwaarschijnlijk, dat het je gaat lukken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 augustus 2007 Ik snap wat je bedoeld, mocht het niet zo zijn dat wanneer de bestanden probeer te openen ik gelijk om een wachtwoord word gevraagd zonder dat hij eerst winrar opstart. Ik heb geen kans om te repairen, laat staan ze allemaal. =( Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen