Anoniem2 Geplaatst: 23 augustus 2007 Delen Geplaatst: 23 augustus 2007 Goeden dag ik heb een vraag : \r\nik heb een acer 5100 met vista home primium en ik heb een probleem telkens als ik opstart ( de laptop ) dan krijg ik een melding dat er nieuwe hardware is en dat ik die moet daunloaden maar dat gaat telkens faut dat hij het niet kan daunloaden kan A.U.B iemand helpen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 augustus 2007 Even Googlen en het volgende voor je gevonden:[URL=\"http://www.google.nl/search?source=ig&hl=nl&q=ATI+4379+Serial+ATA+Controller+software+for+vista&btnG=Google+zoeken&meta=\"]Klik hier[/URL]\nHet schijnt een groot probleem te zijn.\nOok de pagina`s waar je een eventuele update kan halen lukt niet. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 augustus 2007 Als je het niet kunt vinden, moet je goed op je spelling letten. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 augustus 2007 [QUOTE=Species8472;338299]Als je het niet kunt vinden, moet je goed op je spelling letten.[/QUOTE]\r\n\r\nhahah leuk hoor ( niet dus ) heb jij geen leven ofzooo ????:confused::confused: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 september 2007 @dunbe niet om te irriteren hoor.\r\nMaar een spellingcontrole programma kun je zowel in explorer 7 en firefox installeren.\r\nIk gebruik hem zelf ook (Y) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen