Ga naar inhoud

Moviemaker Vista

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Goedeavond Allemaal!\r\n\r\nMijn eerste bericht op het forum. Ik ben de hele dag al aan het klooien met Moviemaker van Vista. Prachtig programma maar stuit op de volgende problemen. (Ik hoop dat ik in het goede topic zit)\r\n\r\nWanneer ik een project heb en de audioniveaus wil wijzigen, dan slaat ie het op 1 of andere manier niet op. Als ik het na het opslaan nog eens beluister blijft de achtergrondmuziek gewoon op hetzelfde niveau ipv dat het harder en zachter gaat.\r\n\r\nNa deze \'tegenslag\' een nog groter probleem. Ik kan m`n film niet publiceren op mijn computer, hij geeft het volgende weer:\r\n\r\nWindows Moviemaker kan de film niet in opgegeven locatie publiceren. Controleer of de orginele bronbestanden die in de film zijn gebruikt nog beschikbaar zijn, of de gekozen locatie voor publicatie nog beschikbaar is en of er voldoende schijfruimte beschikbaar is. Probeer het vervolgens opnieuw.\r\n\r\nIk heb verschillende opslagmappen geprobeerd, de help geraadpleegd maar niks helpt. Een maandje of 2 terug ging het wel zonder enig probleem, dat vind ik zo vreemd.\r\n\r\nIemand enig idee wat er loos is? \r\n\r\nBij voorbaat dank en groeten Hans
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Ik had ook een dergelijk probleem, ik heb het virtueel geheugen verhoogd, nu gaat het wel goed.\r\nStadaard bepaalt de PC de omvang van het wisselbestand, je kunt het echter ook handmatig ophogen.\r\nMijn werkgeheugen is 1 GB. Ik heb het virtueel geheugen actief gezet tussen 950 MB en 5GB.\r\nHet publiceren gaat nu goed.\r\nIk ben echter niet tevreden over de kwaliteit van DVD maker van de gebrandde film en stap over op Magix Video de luxe 2008. Ik had al eerder de 2005 versie, is echter niet compatible met Vista...
Link naar reactie
Movie Maker is inderdaad knutselen met video. Pakketten als magix Video deluxe zijn behoorlijk uitgebreid, geheel Nederlandstalig en erg stabiel. In het begin moet je wellicht een beetje zoeken maar met de voorbeeldfilmpjes die meegeinstalleerd worden heb je al een goeie indruk wat je te wachten staat. Anders download je de probeerversie even van de site van Magix. Succes. Oh ja, het is geheel Vista proof!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...