Ga naar inhoud

kan de beeldschermresolutie niet hoger zetten dan 800x600

Anoniem2

Aanbevolen berichten

hallo allemaal,\r\n\r\nik heb net een pentium 2 windows XP op geinstaleerd\r\ntoen ik hem voor de eerste keer opstarte wou ik hem op 1024x768 maar dat kon niet.\r\nmaar op beeldschermeigenschappen staat wel het streepje van 1024x768.\r\nik kan het balkje er niet naar toe zetten\r\n\r\nwie kan mij helpen\r\n\r\nalvast bedankt, \r\n\r\nPieter de Groot
Link naar reactie
Kan zijn dat je monitor en/of videokaart dat niet trekt, kan zijn dat hij dat wel kan, maar dan op een lagere refreshrate of een lagere kleurdiepte. Ik heb al eens een monitor gehad die wel 1024x768 aankon, maar niet op hoger dan 60 Hz en niet met 32-bits kleuren, alleen 16-bits.\nEn Windows XP op een Pentium 2? Doe mij een bak koffie, die kun je volgens mij net zetten op de tijd dat \'ie opstart. ;-)
Link naar reactie
[QUOTE=pieter de groot;338306]ik kan de kleurkwaliteit niet hoger of lager zetten dan 16 bitz.\r\npieter de groot[/QUOTE]\r\n\r\nDus dat is een probleem met de monitor driver?\r\nRaar, ik heb dit probleem altijd opgelost door de driver van de vgakaart bij te werken.\r\nZal dan wel in alle 750 gevallen puur toeval zijn geweest....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...