Ga naar inhoud

tv kaart van aldi

Aanbevolen berichten

[QUOTE=robert2411;338117]hallo\r\nik heb vandaag de tv kaar van de aldi gekocht maar ik vind maar maximaal 5 zenders heeft hier nog iemand een probleem mee[/QUOTE]\r\n\r\nHeb je mischien nog wat meer info over die kaart en de bij behoorende software?\r\nwant \"de tv kaar van de aldi\" zegt mij echt niks en ik denk anderen ook niet.\r\n\r\nIs het een DVB-C (Kabel), DVB-S (sateliet) of DVB-T (digitale antenne TV of zo) kaart?
Link naar reactie
ja ik ook ik heb hem sinds vandaag en kan maar 4 zenders vinden,,, maar met Nero Home wel meer maar dat draait niet lekker want dan zit me cpu op de 100.... echt baale...\r\ndus ik denk niet dat het aan de kaart licht maar aan de software... heb nog zitten zoeken naar andere software maar heb niks gevonden... dus hoop dat iemand on hier mee kan helpen;-)\r\nmaar kan je wel gewoon alle radio zenders ontvangen... bij mij wel....\r\n\r\nen ook mijn pc voldoet met gemak aan deze eisen:-S
Link naar reactie
[quote=Syntax error;338240]ja hij slaat heel veel zenders over bij het zoeken en maar dan nog is het nog maar de helft van alle zenders:-S[/quote]\n \nWaarschijnlijk zit de fout in de + en - kanalen.\nHad ik in het verleden ook met mijn kaart (ander merk) aangesloten en zoeken op de kabel.\nAls het goed is kun je ook handmatig alle frequenties doorlopen, dus zelf alles doorlopen en niet automatisch zoeken.\nMaak een lijstje met alle zenders die op de kabel zitten en ga dan handmatig zoeken.\nEen gevonden kanaal opslaan en doorstrepen op je lijstje.\nIk ben er heel lang mee bezig geweest, maar vond ze uiteindelijk wel.\nHet gebiedje kan erg klein zijn, waardoor het zoeken er zo voorbij schiet.\nEn uiteraard moeten de andere instellingen ook goed staan, anders vind je ze nog niet.\n \nLaat eens horen of er nu meer gevonden wordt.
Link naar reactie
[quote=Syntax error;338488]dat zou ik anders ook wel doen maar met de meegeleverde software kan je niet handmatig zoeken:-(...[/quote]\n \nVreemd, dat je niet handmatig kan zoeken :confused:.\nDan zit er niets anders op om even naar Medion te mailen, krijg je vanzelf een oplossing.\nHet is wel verstandig om je plaatselijke kabelfrequenties even mee te sturen.
Link naar reactie
Zoals burgkop al zei:Vreemd bijna alle TV-kaarten moet je handmatig kunnen instellen met de afstands bediening.\r\nEr zit wel een handleiding bij ?\r\nOf staat die soms apart op de CD-rom ?\r\n3 soorten al in gebruik gehad pinnacle,terratec en nu Medion (Philips)\r\nWerkte allemaal handmatig.\r\nZolid is mij niet bekend en of deze ook van Medion zijn?\r\nZal in ieder geval eens voor jullie googlen.
Link naar reactie
[quote=cuizenier;338504]Zoals burgkop al zei:Vreemd bijna alle TV-kaarten moet je handmatig kunnen instellen met de afstands bediening.\nEr zit wel een handleiding bij ?\nOf staat die soms apart op de CD-rom ?\n3 soorten al in gebruik gehad pinnacle,terratec en nu Medion (Philips)\nWerkte allemaal handmatig.\nZolid is mij niet bekend en of deze ook van Medion zijn?\nZal in ieder geval eens voor jullie googlen.[/quote]\nEn ik bedoelde nog wel echt handmatig met muisklikken.\nDus NIET met een losse of virtuele AB.\nGewoon op het scherm, zou toch moeten kunnen lijkt mij.\nOK ik heb een paar oude tv kaarten, waar het wel bij kon, want auto zoeken vindt hij er ook maar een paar, maar het principe lijkt mij het zelfde te zijn gebleven.
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Hoi, \r\nHet schijnt een algemeen probleem te zijn, telefonisch is dit erkend maar een oplossing is er nog niet hoewel wel gezegd is dat eea op de site van [url]www.gsc.be[/url] de oplossing zou komen.\r\nMaar, GSC belgie zegt :\r\n\r\nOpgelet! Klanten uit Nederland : ga naar [url]www.gsci.nl[/url] \r\nDaar vindt u alle informatie voor producten verkocht in Nederland \r\n\r\n\r\nLijkt me bijna in een keerlus te zitten, in elk geval kijk ik het nog een paar dagen aan en ga dan terug naar Aldi voor mijn bonnetje verbleekt is!\r\n\r\nOp sommige garantie bewijzen schijnt ook een verkeerd telefoonnummer te staan, in elk geval niet de 0031 voor het nummer draaien !
Link naar reactie
  • 1 jaar later...
heb de kaart ook gekocht moert nogal eens opnw de kanalen zoeken met de geleverde antenne\r\nheb er wel een velengkabel aangedaan sgnaal nu ineens stukken beter\r\nde afstands bediening doet het niet!!! wie weet raad??????????????\r\nwanneer ik hem op de kabel aansluit (upc) krijg ik lang niet alle zenders bijv nl 1 2 en 3 niet\r\nbeeld kwaliteit vind ik wel behoorlijk
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...