Ga naar inhoud

Externe harde schijf aansluiten op 2 PC's

Aanbevolen berichten

dag mensen ik heb een lastige vraag,\r\n\r\nik ben van plan om een externe harde schijf te kopen ik heb 2 computers thuis\r\ndus wat ik zou willen is eigenlijk hoe kan ik de externe harde schijf zo aankopelen dat ik die harde schijf zowel kan gebruiken op mijn pc in mijn kamer en de andere pc beneden zonder de kabels altijd te hoeven veranderen \r\n\r\ndus bv. ik heb een film op mijn pc in kamer en die film wil ik gewoon op de externe harde schijf zetten die in mijn pc beneden is (de pc beneden wil ik de externe harde schijf aansluiten dat ook aangekopelt is aan mijn pc boven \r\n\r\nm.a.w. 1 externe harde schijf dat ik zowel direkt kan gebruiken op 2 computers tegelijk (zonder de externe harde schijf te moeten verplaatsen)\r\niemand een oplossing \r\n\r\nalvast bedankt
Link naar reactie
routers met usb aansluiting voor het aansluiten van een externe hd \r\n\r\nstorage router van sitecom\r\n\r\nwat is het dan precies hoeveel gig heeft het wat kost het ?\r\nen kan ik direkt bv. films opzetten die daarna ook kan gebruiken op mijn 2de pc.\r\nhet is toch geen upload ding he ??\r\n\r\nkan ik het wel gebruiken want 1pc is boven en de andere is beneden ?
Link naar reactie
jaa maar dan is het toch als ik het goed begrijp dat ik het gewoon daar Upload en dan dus van de andere computer terug download dat wil ik niet .\ndat upload en downlaod vraagt veel tijd omdat ik groote bestanden heb .\nwat ik wil is gewoon dat ik bestanden van de 1pc kan overzetten op bv de externe harde schijf zodat ik zonder het terug te downloaden direkt kan bekijken op mijn 2de pc \n\ndus 2pc aansluiten op een externe harde schijf of storage router zodat ik ze direkt kan bekijken zowel op pc1 als pc 2
Link naar reactie
jaa nu heb ik het wel verstaan het eigenlijk wel vrij simpel dan ik dacht \ndus ik gaa morgen een externe harde schijf kopen en een draadloze router heb ik al dus\nmaar zon externe harde schijf met newterk aansluiting zit normaal bij elke externe hard disk he \n\nen moet ik nog op iets letten als ik dat koop iets extra\'s bij kopen of zo\n\noo jaa bedangd mensen jullie waren echt behulpzaam
Link naar reactie
[url]http://www.lacie.com/be/products/product.htm?pid=10843[/url]\n\nis dit goed mensen ik heb ook een draadloze router thuis\n\nen wat is Ethernet Disk mini ?\n\nen zoals je op de link die ik gegeven heb beneden kunt zien kun je ook bv de films die in de externe harde schijf zitten ook op je tv bekijken als je digitale media adapter\nhebt.\n\nis dit dan wel aan te raden door jullie zon adapter het klinkt toch alvast leuk\ndat je ook nog eens je films op tv kunt bekijken zonder ze te branden op dvd\nheeft iemand dit thuis of zo
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...