Anoniem2 Geplaatst: 20 augustus 2007 Delen Geplaatst: 20 augustus 2007 Ik heb een rijles cd die ik wil copieeren op een ander cd , \r\n\r\nIs dit mogelijk , kan ik er een kopie van maken ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 augustus 2007 welk brand programma heb je ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 augustus 2007 Ik heb een NTI CD & DVD Maker 7 Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 augustus 2007 [quote=Mia;337716]Ik heb een NTI CD & DVD Maker 7[/quote]\ndie ken ik niet , maar je kunt altijd een copie maken .\n \nen mocht hij beveiligt zijn , daar zijn foefjes voor , wat hier niet besproken mag worden . Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 augustus 2007 Da geef nie , volgens mij staat er wel bij hoe dat moet ,ik zal het wel eens gaan uitzoeken . Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 augustus 2007 Afhankelijk van de manier van copiëren, kan er tamelijk wat fout gaan als je niet in de map-opties of in Extra bij Verkenner ingesteld hebt staan ALLE bestanden tonen en NIETS verbergen en NEE ook geen geheime/systeem- en maakt-niet-uit-wat-voor-bestanden verbergen maar ALLES TONEN.\r\n\r\nMaar deze draad staat in een VERKEERDE rubriek want gaat niet over Internet; ik waarschuw de Moderatrix wel, komt goed. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 augustus 2007 Als je bij de optie´s kiest voor `cd-dvd kopieren` dan gaat er niks fout.\nDan wordt alles gekopieerd ,zichtbaar of onzichtbaar. Je maakt het met zo´n antwoord alleen maar ingewikkelder.\nAlleen als het een beveiligde cd is dan zal het kopieren zo niet gaan.\nHet prg is waarschijnlijk een versie van Roxio.easy cd-dvd. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 augustus 2007 een cd mag je kopïeren.\r\nalleen niet er in gaan handelen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 augustus 2007 [QUOTE=Stringai;337858]een cd mag je kopïeren.\r\nalleen niet er in gaan handelen.[/QUOTE]\r\n\r\n :mrgreen:\r\nnee hoor ik wil het alleen voormezelf omdat mijn vorige cd na 2 keer afspelen het niet meer wilde doen daarom wil ik de tweede copieeren om te bewaren.\r\n\r\nen de rest thanx voor jullie antwoorden . Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen