Ga naar inhoud

Trage Computer

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Waarschijnlijk staat het hier vol van op het forum, maar ik vind het niet. Dus plaats ik maar een nieuw onderwerp. Ik heb op mijn bureau een pc staan die zeer traag is, ik weet niet waarom. Ik heb al zoveel mogelijke ruimte proberen vrijmaken op de harde schijf. Ik heb zelfs een externe. Maar op het gebied van snelheid van computers ben ik een echte leek. Kan iemand mij helpen om mijn pc sneller te maken, want ik heb al vanalles geprobeerd.\r\n\r\nP.S. Is er iemand die weet hoe je kan zien welke programma\'s van bij de installatie op de pc stonden en dus essentieël zijn, want ik weet niet meer wat ik wel/niet mag verwijderen.
Link naar reactie
Beste Piwwi,\r\n\r\nSchijfopruiming scheelt iets maar niet veel in snelheid van je pc. De pc wordt vaak trager door de hoeveelheid programma\'s die op de pc staan of gestaan hebben en programma\'s die mee opstarten als je de pc aanzet.\r\nGa niet, zeker omdat je zelf aangeeft een leek te zijn, zomaar dingen verwijderen. Hiermee kun je onderdelen verwijderen waardoor je vele grotere problemen kunt krijgen.\r\n\r\nEr zijn verschillende redenen waarom je pc trager kan beginnen lopen. Als je je pc regelmatig gebruikt, dan is dit vrij normaal. Je raakt gewoon aan de geluiden, hoe je computer reageert in het algemeen.\r\n\r\nVeel programma\'s kunnen ook een vertraging van je pc veroorzaken, vooral wanneer je verschillende programma\'s tegelijkertijd op de achtergrond laat werken of tegelijkertijd met je besturingssysteem laat opstarten.\r\n\r\nIk kon het even niet zo snel hier op het forum vinden, maar kijk hier eens of je hier wat aan hebt: [url]http://www.bluemedicine.be/forum/viewtopic.php?t=2527[/url]\r\n\r\nGreetings, kirk
Link naar reactie
Eén van de eerste dingen waar je aan moet denken als je PC plotseling trager wordt, is Malware. ([B]Malware[/B] is een verzamelnaam voor kwaadaardige en/of schadelijke [URL=\"http://nl.wikipedia.org/wiki/Software\"]software[/URL]. Het woord is een samenvoeging van het Engelse [I]malicious software[/I] (kwaadwillende software).)\n\nHeb je Antivirus, Anti Malware (programma\'s zoals bijv. prevx, a-squared, windows defender, AdAware, Spybot, Spywareblaster of iets dergelijks) op je PC?
Link naar reactie
[QUOTE][B] Trage Computer[/B][/QUOTE]\nDaarnaast is eén van de eerste dingen waar je aan moet denken als je PC plotseling trager wordt Malware. ([B]Malware[/B] is een verzamelnaam voor kwaadaardige en/of schadelijke [URL=\"http://nl.wikipedia.org/wiki/Software\"]software[/URL]. Het woord is een samenvoeging van het Engelse [I]malicious software[/I] (kwaadwillende software).)\n\nHeb je Antivirus, Anti Malware (programma\'s zoals bijv. prevx, a-squared, windows defender, AdAware, Spybot, Spywareblaster of iets dergelijks) op je PC?\n\n\nP.S. webadres in je handtekening kun je beter even verwijderen. Is niet toegestaan op dit forum.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...