Ga naar inhoud

Beste 3D/kaart voor 100 euro

Aanbevolen berichten

[quote=Species8472;337643]Dan is er maar een keuze, wat winkel en videokaart betreft:\n[URL]http://www.dollarshops.eu/product_info.php/cPath/1_37_42_181/products_id/85?osCsid=83184d202145085eefd352da37510655[/URL][/quote]\n\n\nJammer dan dat je daar in werkelijkheid € 207,- betaalt ;-). Je vergeet dat er 1 euro administratiekosten (as je via iDeal betaalt in ieder geval) en 6 euro verzendkosten (binnen Nederland) bij komen.
Link naar reactie
En ook ff op je voeding letten: Zo\'n X1950Pro vraagt wel om een goede 380W voeding of beter. Welke voeding heb je er nu in zitten?\r\n\r\nWil je trouwens niet de allersnelste kaart voro dat geld, maar wel de meest moderne, dan zou je ook kunnen kijken naar de HD2600XT, die met z\'n HDMI-aansluiting ook de 1080p standaard weer kan geven op een Full HD televisie.\r\n[url]http://www.cool-prices.nl/Producten/8086[/url]\r\n\r\nBenchmarks hier:\r\n[url]http://www23.tomshardware.com/graphics_2007.html?modelx=33&model1=858&model2=725&chart=318[/url]
Link naar reactie
[quote=Richt;337921]het is op dit forum NIET de bedoeling naar je eigen forum telinken![/quote]\n\nEr staat nergens dat het niet mag als je iets wilt verduidelijken. (het wiel hoeft niet opnieuw te worden uitgevonden toch).\nIk herinner me zelfs in het verleden 2 users die continue hun eigen site zaten te spammen, die je nu overigens nooit meer ziet. Dat maakt ze niet sympathiek, maar is volgens mij niet echt verboden.\nBij twijfel even Modje vragen er naar te kijken.\n\n- edit -.... Ik loop nu de posten door van vandaag en kom wel erg vaak je site tegen Darkness... Dat lijkt me inderdaad ook niet de bedoeling.
Link naar reactie
[quote=reintje;337984]\nBij twijfel even Modje vragen er naar te kijken.\n \n- edit -.... Ik loop nu de posten door van vandaag en kom wel erg vaak je site tegen Darkness... Dat lijkt me inderdaad ook niet de bedoeling.[/quote]\nZo is het precies.\nHet is heus niet erg om een keer iets aan te halen van een ander forum, maar dit is een overkill.
Link naar reactie
[quote=reintje;337984]Er staat nergens dat het niet mag als je iets wilt verduidelijken. (het wiel hoeft niet opnieuw te worden uitgevonden toch).\nIk herinner me zelfs in het verleden 2 users die continue hun eigen site zaten te spammen, die je nu overigens nooit meer ziet. Dat maakt ze niet sympathiek, maar is volgens mij niet echt verboden.\nBij twijfel even Modje vragen er naar te kijken.\n \n- edit -.... Ik loop nu de posten door van vandaag en kom wel erg vaak je site tegen Darkness... Dat lijkt me inderdaad ook niet de bedoeling.[/quote]\n \nReintje, Richt = zeker weer zo\'n nep moderator die een politiepetje op zet :mrgreen:\n \nMaar dat kan modje inderdaad beter even melden, of Richt aan modje, weet je tenminste waar het vandaan komt.\nHet is uiteraard niet nodig om herhaaldelijk naar andere (dezelfde) sites te linken.
Link naar reactie
Als het een Levicom Xilence betreft, dan is het een heel behoorlijke voeding. Check anders even de specificaties van de voeding. Hoeveel ampères ( A ) levert deze voeding op de +12V lijn(en)?\r\n\r\nSpecificaties kun je terugvinden op een sticker die aan de zijkant van de voeding geplakt zit (hiervoor moet je de behuizing dus wel even openen om te kijken).
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...