Ga naar inhoud

10 Redenen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik kan geen 10 redenen verzinnen, da\'s bijna een onhaalbare zaak bij elke provider.\r\nDaarnaast is XS4all veel te duur.\r\n\r\nIk kan wel een aantal redenen verzinnen om bij HetNet weg te gaan en naar Tweakdsl te vertrekken bijvoorbeeld. Maar ook dan kom ik niet aan 10 stuks.\r\nHoofdreden om bij enigerlei KPN/Hetnet/Planet provider te vertrekken is prijs. Waarbij XS4ALL met zijn basic ook veel te duur is.\r\nReden twee is blokkering van poorten voor servers (mailserver in en uitgaand beperkt tot mailrelay van planet)\r\nReden 3 is kosten van de helpdesk die bij Hetnet 45 ct. per minuut bedraagt.\r\n\r\nMaar voor de rest is het allemaal een beetje lood om oud ijzer.\r\n\r\nIs de nieuwe provider Alice niks? Kost 29,95 voor maximaal 20mbit, inclusief telefonie en telefoneren kost NIETS naar vaste nrs. binnen Nederland, dus ook geen starttarief... En maandelijks opzegbaar.
Link naar reactie
Ben van de Ultieme Prutser Clan overgestapt naar XS4all en heb daar geen seconde spijt van gehad.\r\nGeen datalimieten, mag zelf een mailserver, ftpserver en webserver draaien als ik dat zou willen.Heb vanaf het begin nog steeds hetzelfde ip-adres.\r\nNog nooit problemen gehad dat internet niet werkt, in tegenstelling tot de Ultieme Prutser Clan waar ik met grote regelmaat zonder internet zat. (Dat is erg fijn als je een paar urgente mailtjes moet versturen of ergens remote moet inloggen om wat werk te kunnen droppen.) \r\nZeer deskundige en klantvriendelijke helpdesk die ik tot op heden nog maar 1 keer heb moeten bellen.\r\nXs4all mag duur zijn, maar dan heb je ook iets.
Link naar reactie
[quote=Linkforsoad;337614]Kunnen jullie 10 redenen verzinnen om bij HetNet weg te gaan en naar XS4ALL terug te gaan...\nIk bedoel:\nHetnet SnelSurfen\nnaar\nXS4ALL Basic\n \nmvg,\n \nSimon[/quote]\n \nMoet iemand anders voor jouw een reden gaan verzinnen om van provider te wisselen??\nKun je dan niks zelf beslissen.\nEn al heb jij problemen of slechte ervaringen met een provider ,dan wil dat nog niet zeggen dat een ander dat ook heeft.\nZelfs behaalde snelheden zijn vaak plaats gebonden.
Link naar reactie
[quote=Animal;337701]Moet iemand anders voor jouw een reden gaan verzinnen om van provider te wisselen??\nKun je dan niks zelf beslissen.\nEn al heb jij problemen of slechte ervaringen met een provider ,dan wil dat nog niet zeggen dat een ander dat ook heeft.\nZelfs behaalde snelheden zijn vaak plaats gebonden.[/quote]Ik ben 13 en weet nie hoe ik m\'n moeder kan overtuigen.\nIk zat bij XS4ALL en ze vondt het te duur.\nAlleen ik wil graag naar XS4ALL omdat ik m\'n webserver wil en ivm de gratis livestream.\nAlleen dat snapt ze nie.\nDus misschien dat iemand zei van:\nDit zijn wel een paar puntjes...
Link naar reactie
Als het jouw geld niet is, dan heb je er ook weinig over in te brengen. Het zou misschien helpen als je aanbied zelf bij te dragen als er bij XS4All wordt gebleven; want anders betalen je ouders extra voor jouw webserver.\r\n\r\nAnyway, je kunt ook een webserver draaien bij HetNet. Alleen een mailserver is iets moeilijker, maar verder is het geen probleem. Ik heb zelf bij XS4All gezeten omdat ik kwaliteit wilde, maar het was mijn eigen geld en dus mijn keuze.
Link naar reactie
Ik snap wel dat iemand tevreden is bij XS4all, maar begrijp niet dat die tevreden zijn met de prijs.\r\nXS4ALL is veel duurder dan TweakDSL en daar kun je precies hetzelfde, werkzaamheden worden netjes aangekondigt, BBNed netwerk, zelf servers draaien, geen datalimieten en een betere newsserver dan xs4all, en dat dus ook nog eens voor minder geld.:)\r\n\r\nMaar goed... ik werk er niet en ik ga zelf volgend jaar naar Alice verhuizen.\r\n\r\nJe kunt inderdaad ook bij Planet en hetnet een webserver en mailserver draaien alleen voor de mailserver moet je even inkomend en uitgaand alles via de mailrelay instellen, that\'s all.\r\nMaar KPN is ook te duur.
Link naar reactie
[quote=avv;337720]Als het jouw geld niet is, dan heb je er ook weinig over in te brengen. Het zou misschien helpen als je aanbied zelf bij te dragen als er bij XS4All wordt gebleven; want anders betalen je ouders extra voor jouw webserver.\n\nAnyway, je kunt ook een webserver draaien bij HetNet. Alleen een mailserver is iets moeilijker, maar verder is het geen probleem. Ik heb zelf bij XS4All gezeten omdat ik kwaliteit wilde, maar het was mijn eigen geld en dus mijn keuze.[/quote]Mail & Webserver voor m\'n moeders bedrijf.\nDus ja...
Link naar reactie
[quote=BlackTiger;337744]Ik snap wel dat iemand tevreden is bij XS4all, maar begrijp niet dat die tevreden zijn met de prijs.\nXS4ALL is veel duurder dan TweakDSL en daar kun je precies hetzelfde, werkzaamheden worden netjes aangekondigt, BBNed netwerk, zelf servers draaien, geen datalimieten en een betere newsserver dan xs4all, en dat dus ook nog eens voor minder geld.:)\n\nMaar goed... ik werk er niet en ik ga zelf volgend jaar naar Alice verhuizen.\n\nJe kunt inderdaad ook bij Planet en hetnet een webserver en mailserver draaien alleen voor de mailserver moet je even inkomend en uitgaand alles via de mailrelay instellen, that\'s all.\nMaar KPN is ook te duur.[/quote]TweakDSL kan ik niet krijgen.\nMijn postcode: 1234 AB - 12 - Analoog
Link naar reactie
Pfffft\r\n\r\nIk kan er wel 20 noemen als je dat wilt\r\n\r\n1.) Slecht bereik van de helpdesk.\r\n2.) Helpdesk telefoonnummer is duur\r\n3.) Kennis van de medewerkers zijn slecht of niet correct.\r\n4.) Service van monteur is ronduit slecht te noemen. Raffelt zijn werk af\r\n5.) Verbinding van het internet happert\r\n6.) De verbindingssnelheid die je aangevraagt hebt, word vaak niet geboden (geknepen)\r\n7.) Modems die geleverd worden door HetNet, zijn oudere producten en vaak nog slecht onderhouden\r\n8.) Betaling van nota\'s geschied op manier die KPN wil, geen andere mogelijkheden.\r\n9.) Na afsluiting door niet betalen nota, duurt het zeker 4 werkdagen voor je weer word aangesloten.\r\n10.) Onaangekondigde reparaties, waardoor het internt geheel is weg gevallen, zonder klant te zeggen
Link naar reactie
[quote=Gekwordikervan;337773]Pfffft\n\nIk kan er wel 20 noemen als je dat wilt\n\n1.) Slecht bereik van de helpdesk.\n2.) Helpdesk telefoonnummer is duur\n3.) Kennis van de medewerkers zijn slecht of niet correct.\n4.) Service van monteur is ronduit slecht te noemen. Raffelt zijn werk af\n5.) Verbinding van het internet happert\n6.) De verbindingssnelheid die je aangevraagt hebt, word vaak niet geboden (geknepen)\n7.) Modems die geleverd worden door HetNet, zijn oudere producten en vaak nog slecht onderhouden\n8.) Betaling van nota\'s geschied op manier die KPN wil, geen andere mogelijkheden.\n9.) Na afsluiting door niet betalen nota, duurt het zeker 4 werkdagen voor je weer word aangesloten.\n10.) Onaangekondigde reparaties, waardoor het internt geheel is weg gevallen, zonder klant te zeggen[/quote]Graag;)...
Link naar reactie
Regel 3, 8 en 10 kun je al weer laten vervallen, dat is bij veel providers zo.:)\r\n\r\n@Linksforsoad: Het beste kun je even je bericht editten en je postcode en huisnr. weghalen anders weet iedereen waar je woont. Ik had je ook wel op je woord geloofd trouwens hoor.\r\nInderdaad, als het niet leverbaar is op je adres moet je gaan kijken naar het beste wel verkrijgbare abonnement en in dat geval kun je niet om xs4all heen.\r\nGeen BBNed te krijgen bij jou, want Alice geeft ook aan \"niet verkrijgbaar\". Goh, en ik dacht nog wel dat BBNed inmiddels zo\'n beetje heel Nederland wel had omgebouwd.:(
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...