Anoniem2 Geplaatst: 19 augustus 2007 Delen Geplaatst: 19 augustus 2007 Hallo\r\n\r\n Ik heb al een paar keer een keylogger/ monitoring programma gedownload. Maar allemaal hadden ze een virus erin zitten. Weet iemand een programma zonder virus dus wlke naam of waar kan ik het downloaden. Alvast bedankt..... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 19 augustus 2007 Misschien helpt downloaden op de site van de maker van het prg ,of gewoon zo\'n prg gaan kopen ergens.\nOok is zo een prg misschien wel een beetje illegaal ,om te gebruiken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 19 augustus 2007 meestal zijn die programma\'s spyware.\r\nin de .exe pictogram zie in het beeldscherm een hond, denk ik?\r\nwordt ook als spyware gezien door een beetje virusscanner.\r\nook als je zo\'n progje wil gebruiken om bijvoorbeeld op je eigen pc te bespioneren wat er allemaal op je pc gebeurt, dan moet je de virusscanner toestemming geven om het programma te vertrouwen.\r\nhet is een programma waar je zelf mee spioneerd en de virusscanner ziet dat als een risico. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 augustus 2007 [QUOTE=Animal;337526]Misschien helpt downloaden op de site van de maker van het prg ,of gewoon zo\'n prg gaan kopen ergens.\r\nOok is zo een prg misschien wel een beetje illegaal ,om te gebruiken.[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nJee, als je het in een bedrijfs situatie gebruikt wordt het niet altijd vermeld.. Maar ik ken geen procedures waarin de directie / eigenaar ( wie dan ook ) in het ongelijk is gesteld.. Want als ze het vertellen dan doet niemand meer iets minder werkzaamheden als wat de bedoeling is.. \r\n\r\nAls het voor thuis is, waarom niet? Als jij in de gaten wilt houden wat je kind(eren) doet (n)\r\nDaar ben je nog altijd verantwoordelijk voor tot ze 18 zijn.. En financieel tot hun 21e... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 augustus 2007 idd, beter zou het zijn als je windows installeerd op 2 partitie\'s, 1 voor de kinderen en 1 voor jezelf.\r\ndan kan je echt van alles uitschakelen.\r\ndan kan jij echt bepalen, mits je een beetje thuis bent in windows, wat de kinderen wel en niet kunnen met het besturingssysteem.\r\nop dit forum kan je ook vragen stellen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen