Anoniem2 Geplaatst: 18 augustus 2007 Delen Geplaatst: 18 augustus 2007 Hoi,\r\n\r\nIk hoor van verschillende kanten dat je met vista de mogelijkheid hebt om in een bepaalde energiestand alles zo in te stellen dat je pc \"uit\" staat maar bijv. het downloaden gewoon door gaat ?\r\n\r\nIs dit waar en zoja hoe kan ik dit instellen ? ik heb hier wel intresse in aangezien de pc in een ruimte staat waar die niet dag en nacht kan aanstaan. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2007 ik denk standby mode? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 19 augustus 2007 Lijkt me stug, aangezien tijdens het downloaden nog van alles gebeurt. Je netwerkkaart ontvangt data, die vervolgens door het moederbord naar je processor moet, naar het geheugen en uiteindelijk naar de harde schijf.\nJe kunt hooguit Windows zo instellen dat niet gebruikte onderdelen in de PC uitgeschakeld worden, zoals de monitor en de videokaart, maar verder lijkt dit me een fabeltje. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 19 augustus 2007 binnen vista heb je diverse modus waarmee je het energie beheer beter kunt regelen dan in xp\r\nmaar dat de pc uit staat kan inderdaad niet. Wat JohnL al zegt is waar. Je hebt de belangrijkste elementen van je pc nodig dus bijna alles staat aan..... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen