Ga naar inhoud

Error met Txt bestanden openen!! (notepad)

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hey allemaal, een kleine vraag.\r\n\r\nAls ik een .txt bestand wil openen krijg ik deze error:\r\n[IMG]http://img251.imageshack.us/img251/9072/raarcr7.jpg[/IMG]\r\nDit is elke keer als ik .txt bestanden wil openen dus niet een enkel geval.\r\n\r\nMaar het gekke is.. Dat als ik Rechtermuisknop > EDIT klik het bestand wel gewoon opent in Notepad.\r\n\r\nHoe los ik dit op??\r\n\r\nBedankt
Link naar reactie
Misschien een verkeerde koppeling tussen de extensie \"TXT\" en een ander programma dan Notepad.\r\n\r\nBestand selecteren, dan SHIFT en rechtermuisknop indrukken, Krijg je in een uitrolmenu de mogelijkheid om te kiezen voor \"Openen met\". \r\nDan voor Kladblok (of Notepad) kiezen en een vinkje zetten bij \"Dit programma altijd gebruiken.....) (of woorden van die strekking).\r\nZou het probleem moeten fixen.\r\nAnders Explorer openen Extra mapopties, Tabblad bestandstypen TXT opzoeken en alsnog aanpassen \r\nzodat die extensie weer gekoppeld is aan Kladblok.
Link naar reactie
Ok gedaan dan werkt het normaal klikken wel weer gewoon bij alle txt bestanden :S\r\n\r\nLigt dus aan het programma van notepad ofzo?\r\n\r\nEDIT: Net zoals toolman ongeveer gedaan ik had eerst Openen met Textpad gedaan zodat t werkt . Nu heb ik m terugveranderd naar openen met Notepad (Voor altijd) en nu werkt het normaal klikke nwel weer gewoon ook bij notepad. Raar was dit :p\r\n\r\nBedankt!!
Link naar reactie
[QUOTE=unknownbomb;337334] ik had eerst Openen met Textpad gedaan zodat t werkt .Nu heb ik m terug veranderd naar openen met Notepad (Voor altijd) en nu werkt het normaal klikken wel weer gewoon ook bij notepad. Raar was dit [/QUOTE] Dit is misschien wel raar, meer niet ongewoon. Het komt bij Windows wel erg vaak voor dat de verbinding tussen extensie en programma (om onduidelijke redenen) verloren gaat en dat alles - gewoon door even een andere koppeling te gebruiken en dan de oorspronkelijke terug in te stellen - terug perfect gaat werken. De wegen van MS zijn soms ondoorgrondelijk :)
Link naar reactie
[QUOTE=terrortact;337405]ik wil een nieuw startvenster downloaden maar dan geeft ie aan dat ie naam bestand.tbs niet kan vinden waar kan ik dat tbs bestand vinden?[/QUOTE] Dat zul je toch eens wat duidelijker moeten uitleggen : wat wil je juist, wat heb je al gedaan, welke exacte foutmelding krijg je daarbij, welk tbs-bestand (?), enz. ... en open daarvoor liefst een eigen topic op het forum, want dit heeft helemaal niets te maken met het probleem waarin je deze vraag gepost hebt. En zo zal je ook niet snel aan een oplossing geraken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...