Ga naar inhoud

kan entrypoint van procedure_crtLCMapStringW niet vinden in dll-bestand msvcrt.dll

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo, ik krijg dit foutbericht als ik sommige programma\'s wil starten : kan entrypoint van procedure_crtLCMapStringW niet vinden in dll-bestand msvcrt.dll.\r\nIk heb windows 2000 en heb een 250 gig sata schijf.\r\nOm het probleem op te lossen zou ik volgens de geleerden moeten herstellen met de originele windowscd en dan msvcrt.dll terug kunnen zetten.\r\nMaar als ik vanaf de cdrom start, en kies voor reparatie, dan kan ik de c schijf niet benaderen.\r\nDat komt natuurlijk omdat het niet een ide schijf is ?\r\nIk snap er niets van, komt het erop neer dat ik de hele windows opnieuw op zal moeten installeren ?\r\nDat zou een ramp zijn want er staan nogal veel programma\'s op die onder windows draaien.\r\nIk hoop dat iemand mij kan helpen\r\n\r\ngroetjes\r\nsnoeppie
Link naar reactie
Kan je eens vertellen hoe die Controle Systeem Bestanden gereageerd heeft ?\r\nBij Win 98 duurt dit lang, en is een intensief proces voor de gebruiker, want die moet voor elk bestand dat gewijzigd is een duidelijke beslissing nemen.\r\nHeeft het geen enkel besand aangewezen ? \r\n\r\nIk heb duidelijk het idee dat dit probleem met een verkeerde- of corrupte versie van een .DLL te maken heeft.\r\nDat hoeft overigens niet msvcrt.dll te zijn. Waarschijnlijk niet zelfs, maar proberen als eerste is een startpunt.
Link naar reactie
Dit is de beste optie op dit punt die ik vond:\r\n\r\n[url]http://support.microsoft.com/kb/301645[/url]\r\n\r\n\"Het kan handig zijn om de herstelconsole te installeren op een computer die goed werkt, zodat de herstelconsole beschikbaar is wanneer een systeemfout is opgetreden. Dit kan u tijd besparen wanneer u de herstelconsole moet gebruiken.\"
Link naar reactie
op\n[url]http://www.dependencywalker.com/[/url]\nvind je het programma Dependency Walker, wat geheel door Microsoft ondersteund wordt (wordt zelfs bij sommige MS producten geleverd). Dit programma kan je vertellen welke systeembestanden (bv .DLL) een bepaald programma (Executabel) gebruikt. Het leest de executabel, en haalt eruit naar welke .DLL\'s allerlei opdrachten verwijzen. (Dependency, ofwel Afhankelijkheid).\nOok verwijzingen vanuit DLL\'s naar andere DLL\'s worden zichtbaar, en daarmee zie je een soort \"dependency tree\".\nHet kan je redelijk vertellen waar en welke procedure in een DLL mist of corrupt is.\n\néén functie van dat programma: --------- Quote: \nDetects import/export mismatches. Verifies that all functions imported by a module are actually exported from the dependent modules. All unresolved import functions are flagged with an error. A symptom of this problem is the \"The procedure entry point FOO could not be located in the dynamic link library BAR.DLL\" error.\n-------------------------------------------------------------\n\nJe moet er even voor gaan zitten om het te interpreteren, echt, maar in dit geval een prima hulpmiddel in een poging te achterhalen WELK systeembestand verantwoordelijk is voor die fout.\n\nJe kan er van uitgaan: het is óf die msvcrt.dll, óf een DLL die die procedure in msvcrt.dll aanroept.\nKies in Dependency Walker één van de executabels die die fout genereert, en kies daarna misschien een andere die diezelfde fout genereert, en ik denk dat je in de resultaten al een patroon kunt vinden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...