Anoniem2 Geplaatst: 17 augustus 2007 Delen Geplaatst: 17 augustus 2007 hallo,\r\n\r\nik heb bij mijn scherm een korte dvi kabel bijgeleverd maar ik had deze graag verlengt.\r\nKan mij iemand uitleggen hoe je die stomme stekker eraf kan krijgen, ik heb al eens geprutst maar ik krijg hem er niet af.\r\n\r\n[IMG]http://www.datapro.net/images/1141.jpg[/IMG]\r\nZo een kabel is het Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 augustus 2007 Volgens mij zijn er gewoon verleng stukken, dus je hoeft er niets af te halen ;). Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2007 [QUOTE=Ultimate;337135]Volgens mij zijn er gewoon verleng stukken, dus je hoeft er niets af te halen ;).[/QUOTE]\r\n\r\nJe kunt anders ook gewoon een langere kabel koopen, bij salland hebben ze er van 2meter 40, daarmee kom je al een eind, en je hebt minder kwalitijds verlies dan biij een verleng kabel.\r\nZelf verlengen kun je wel vergeeten, dat lukt je niet. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2007 [QUOTE=Richt;337154]\r\nZelf verlengen kun je wel vergeeten, dat lukt je niet.[/QUOTE]\r\n\r\nHet kan wel, maar dan moet je een shielded kabel kopen, die op de juiste manier aanpellen, en dan ook nog hopen dat je de gegevens hebt opgeschreven voor de draden locatie\'s.. En als je zover bent en je hebt de oude kabel uit de contacten verwijderd, dan ben je klaar om te solderen.. En dat is best wel lastig in zo\'n klein kl*te stekertje... \r\nHeb het al een paar keer gedaan.. Kost wel wat tijd... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2007 [QUOTE=Leon;337206]Het kan wel, maar dan moet je een shielded kabel kopen, die op de juiste manier aanpellen, en dan ook nog hopen dat je de gegevens hebt opgeschreven voor de draden locatie\'s.. En als je zover bent en je hebt de oude kabel uit de contacten verwijderd, dan ben je klaar om te solderen.. En dat is best wel lastig in zo\'n klein kl*te stekertje... \r\nHeb het al een paar keer gedaan.. Kost wel wat tijd...[/QUOTE]\r\n\r\nWaar kan je zo een kabel kopen?\r\nmaar ik krijg het stekkertje niet los, kan je deze ook niet gewoon doorsnijden? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2007 [quote=hazefeets;337262]Waar kan je zo een kabel kopen?\nquote]\nje woont toch niet achter een molshoop ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2007 [quote=hazefeets;337262]Waar kan je zo een kabel kopen?\n[/quote]\nJe woont toch niet achter een Molshoop .:mrgreen: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2007 [QUOTE=hazefeets;337262]Waar kan je zo een kabel kopen?\r\n[/QUOTE]\r\nbij elke webshop en bij zo goed als elke PC winkel Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen