Anoniem2 Geplaatst: 17 augustus 2007 Delen Geplaatst: 17 augustus 2007 Sinds een dag of wat komt er om de 3 a 4 minuten een sirene uit mijn pc speakers. Lastig, weten jullie hier raad op? Virusje ofzo? Quote Link naar reactie
0 Anoniem2 Geplaatst: 17 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 augustus 2007 Bios melding.\n \nWaarschijnlijk een oververhitte processor.\n \nControleer of de ventilator op de processor wel draait en/of de boel niet helemaal vol zit met stof. Quote Link naar reactie
0 Anoniem2 Geplaatst: 18 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2007 Mocht het niet om een temperatuurprobleem zijn... kijk eens of er toevallig op het moment van de sirene een icoontje knippert rechts beneden.\r\nIk ken namelijk ook firewalls die een sirene laten horen als er iemand probeert in te breken.\r\n\r\nDoch in eerste instantie vermoed ik ook net als ctrlaltdelete dat het om een temperatuurprobleem is, vooral als de \"sirene\" zo\'n tweetonige is, hoog en laag. Quote Link naar reactie
0 Anoniem2 Geplaatst: 18 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2007 Bedankt voor de tips Ik zal er eens opletten, doet het in ieder geval ook als hij net aanstaat. En er verandert nix in mijn rechter taakbalk. Eventueel nog andere suggesties? Quote Link naar reactie
0 Anoniem2 Geplaatst: 18 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2007 Wat voor een soort sirene is het? Zijn het afwisselend twee tonen, ene lage of een hoge, of meer een zogenaamde \"slow whoop\" zoals je bij brandalarmen wel eens hoort of hoe zijn die tonen ongeveer?\r\n\r\nDraait de ventilator van de processorkoeler nog wel? Quote Link naar reactie
0 Anoniem2 Geplaatst: 18 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2007 Het is opgelost! Het was het progje RamBooster die het geluid veroorzaakte.\r\nIs het overig zinvol om dit soort progs te gebruiken?\r\nIn ieder geval bedankt voor de tips! Quote Link naar reactie
0 Anoniem2 Geplaatst: 18 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2007 Weinig zinvol. het maakt dan wel eens wat ram vrij, maar dat wordt dan toch weer door programma\'s gebruikt.\r\nHeb een tijdlang Rambooster of iets soortgelijks gebruikt hier maar gaf niet ech een snelheidsverschil, zorgde op den duur eerder voor problemen.\r\nDus weinig zinvol. Quote Link naar reactie
0 Anoniem2 Geplaatst: 20 augustus 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 augustus 2007 lol sirene virus klink wel grappig zeg. Een virus die geluid lijk me wel sterk.\r\nIk gebruik die gewoon niet,zijn niet echt te vertrouwen Quote Link naar reactie
Vraag
Anoniem2
Link naar reactie
7 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen