Ga naar inhoud

Hulp gezocht! Ik heb perongeluk een audioprogramma verwijderd, kan iemand helpen?


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, ik hoop dat jullie zin hebben in nog zo'n gevalletje. Ook ik ging mijn laptop opschonen en heb perongeluk een programma verwijderd. Het was van realtek, maar welke precies weet ik dus niet meer. Gevolg is dat er nog wel geluid kan worden afgespeeld via de boxjes van mijn laptop, maar oortjes of een andere aansluiting via de aux ingang doet niks meer :( Ik heb geprobeerd mijn laptop te herstellen naar voordat ik deze fout beging, maar helaas lukt dat niet. Zodra het herstellen klaar is geeft hij het bericht dat het niet is gelukt. Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt en groetjes, Maryse
Link naar reactie
Hallo Maryse. Gelukkig voor jouw zijn er enkele personen die het juist leuk vinden om "dit soort gevalletjes" proberen op te lossen. Ga eens langs http://www.realtek.com/downloads/downloadsView.aspx?Langid=1&PNid=24&PFid=24&Level=4&Conn=3&DownTypeID=3&GetDown=false Vanuit daar kan je weer keuzen maken die kunnen leiden tot de oplossing van dit gevalletje... Lukt dat nou niet, geef dan even de volgende gegevens door: Welke Windows gebruik je? Welk merk + type laptop heb je?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...