georgevandersanden@gmail.com Geplaatst: 12 maart 2016 Delen Geplaatst: 12 maart 2016 Al een aantal maanden krijg ik bij gebruik van het Startmenu de melding: Kritieke fout. Uw startmenu werkt niet. We werken met 4 gebruikers op de PC, 3 van de 4 krijgen deze melding. Ik heb al een aantal oplossingen geprobeerd, waaronder het opstarten in veilige modus. Niets heeft geholpen. Uiteindelijk heb ik een account verwijderd en weer opnieuw aangemaakt. Dat leek het probleem op te lossen, het werkte circa een week weer zonder problemen. Maar nu is de melding weer terug. Heeft iemand nog ideeen ? Link naar reactie
bertje_ct Geplaatst: 12 maart 2016 Delen Geplaatst: 12 maart 2016 Wat heeft u nog geprobeerd buiten opstarten in veilige modus een het aanmaken van een andere account? Misschien heeft u iets aan http://decomputer.be/windows-10-startknop-en-zoekvak-reageren-niet/ of misschien kan de volgende tool het probleem oplossen: http://decomputer.be/windows-10-problemen-oplossen-met-fixwin10/ Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.