Anoniem2 Geplaatst: 17 april 2007 Delen Geplaatst: 17 april 2007 heb sinds vandaag een gebruikte lcd scherm op me computer aangesloten.\r\nop de computer waar dat ie vanaf kwam sprong het scherm steeds uit, dacht zelf mischien een conflivt met een videokaart ofiets.\r\n\r\nnu ik hem bij mij heb aangesloten doet het zelfde.\r\nde eerste 10minuten gaat goed totdat hij warm word, hij begint steeds vaker te knipperen.\r\nledje blijft wel groen dus springt niet op stand by.\r\nhet gaat hier om een scherm van fujitsu siemens 38b1 model c383fa.\r\n\r\niemand een oplossing?\r\n\r\nalvast bedankt, Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2007 je geeft mijnsinziens zelf al het probleem aan, na 10 minuten als hij warm wordt.............. voelt het nergens extra warm aan bij je scherm? kan het gevolg zijn van een slechte sodeerverbinding in het scherm dat (als het warm wordt) slecht kontakt maakt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2007 Hoe warm is warm natuurlijk Kan je gewoon niet proberen om er een fan op te richten. maar waarschijnlijk zijn het slechte verbindingen. \n\nIk zou voor de zekerheid even de draad-en controleren. Zijn er magnetische voorwerpen in de buurt ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2007 Kan gewoon kapot zijn . Je zegt al dat het een gebruikte is.\nBij tv\'s komt zoiets ook wel eens voor ,en dan is repareren vaak te duur.\nEr kan ook een contact op een printplaat slecht zijn ,en zonder voldoende kennis vind je dat toch niet. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2007 heb hem momenteel open op me buro staan, mocht het prbleem nog voordoen zal ik mischien ff naar de printplaat kijken. krijg ik niks gevonden gooi ik hem gewoon uit het raam, heb ik er toch nog plezier van gehad! heeft toch niks gekost. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen