Anoniem2 Geplaatst: 17 april 2007 Delen Geplaatst: 17 april 2007 hallo allemaal\r\n\r\nik hoorde laatst van iemand dat het ook mogelijk is dat je bevoorbeeld 98/2000 op 1 pc kan zetten of 2000 en XP \r\n\r\nhoe kan dit?Ik had hier namelijk nog nooit van gehoord en ik was benieuwd of jullie misschien een beetje kunnen uitleggen hoe dat zit\r\n\r\nbedankt\r\n\r\ndaffie Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2007 Bekijk onderstaande link es:\r\n[url]http://www.microsoft.com/netherlands/ondernemers/techniek_techniek/multiboot.aspx[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2007 Waarom zouw je dat willen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2007 [QUOTE=Animal;309474]Waarom zouw je dat willen.[/QUOTE]\r\n\r\nLezen Animal ;) bv:\r\n[I]\r\nInmiddels zijn van Windows al meer dan 10 versies in omloop. Als u geregeld op uiteenlopende versies van Windows moet werken, bijvoorbeeld omdat u supportmedewerker bent, cursussen schrijft, voor meerdere buitenlandse bedrijven werkt, of andere multi-operating systeemtaken heeft, dan geeft dit artikel richtlijnen hoe u op één pc meerdere besturingssystemen kunt laten draaien.[/I] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2007 [quote=Makepeace;309490]Lezen Animal ;) bv:\n \n[I]Inmiddels zijn van Windows al meer dan 10 versies in omloop. Als u geregeld op uiteenlopende versies van Windows moet werken, bijvoorbeeld omdat u supportmedewerker bent, cursussen schrijft, voor meerdere buitenlandse bedrijven werkt, of andere multi-operating systeemtaken heeft, dan geeft dit artikel richtlijnen hoe u op één pc meerdere besturingssystemen kunt laten draaien.[/I][/quote]\n \nHet gaat er om waarom daffie het zouw willen . Die is vast geen support medewerker ofzo.\n \nHeeft helemaal niks met lezen te maken !!! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 mei 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2007 [FONT=\"Comic Sans MS\"]ik wilde het zelf niet maar ik had er van gehoord en wist nou niet zeker of dat ook echt kon \r\n\r\nwant degene waar ik het van gehoord verteld wel is vaker onzin dus ik denk ik vraag het hier[/FONT] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen