Ga naar inhoud

Foutmelding w036b2c0.dll

Aanbevolen berichten

Wanneer ik de computer opstart krijg ik de volgende foutmelding te zien:\r\n\r\n[I]\"Er is een fout opgetreden tijdens het laden van w036b2c0.dll.\r\n\r\nKan de module niet vinden\".[/I]\r\n\r\n\r\nNou ben ik zelf niet al te technisch aangelegd, dus heb geen flauw idee hoe ik dit op ga lossen.\r\n\r\nHopenlijk hebben jullie de oplossing.\r\n\r\n\r\nGroetjes,\r\n\r\nKirsten
Link naar reactie
Wanneer je zo\'n melding krijgt kun je het beste met Google zoeken naar [I]w036b2c0.dll[/I].\n \nGoogle kent \'t niet..... dan heb je een typfout gemaakt, of is het een onderdeel van een virus.\n(die maken bestanden met een willekeurige naam)\n \nScan je computer met een goede virusscanner, en doe ook een online virusscan.\nEen handig overzicht van online virusscanners kun je hier vinden; [URL]http://www.jacoro.nl/virusscanners/virusscanners.html[/URL]\n \nHet kan ook zijn dat het virus al is opgeruimd door je eigen antivirusprogramma maar dat er nog wat rommel is achtergebleven.
Link naar reactie
Bedankt voor de reactie. \r\n\r\nIk zal vanavond meteen alles scannen, inclusief online virusscan. Norton heeft eerder al aangegeven dat er niets aan de hand is. Dus misschien is het inderdaad een overblijfsel. \r\n\r\nMocht er uit de virusscan niets naar voren komen, dan laat ik nog wel even wat horen. \r\n\r\n\r\nGroetjes,\r\n\r\nKirsten
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...