Anoniem2 Geplaatst: 16 april 2007 Delen Geplaatst: 16 april 2007 Per ongeluk heb ik een emailadres van familie toegevoegd aan de lijst met geblokkeerde afzenders. Nu weet ik niet hoe ik dit kan herstellen. Heeft iemand een tip?\r\nAlvast bedankt!\r\n\r\ngr Volley Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2007 Zet er bij welk e-mail-systeem je gebruikt; outlook express; outlook office; hotmail .... werken nogal verschillend Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2007 M\'n email is van outlook express. Als ik naar extra...berichtregels ga, kan ik alleen de afzenders blokkeren. Het lukt dus niet om de blokkering op te heffen. \r\nIemand nog een tip??\r\nGr. Volley Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2007 de betreffende naam gewoon deleten is ie weg (in menu staat ook verwijderen)\r\n\r\nnaast het witte vak van de namen staat toevoegen, wijzigen en verwijderen\r\n\r\nbetreeffende email adres selecteren en op de knop verwijderen drukken Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2007 Oké, bedankt, het is gelukt!\r\nGr. Volley Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen