Anoniem2 Geplaatst: 16 april 2007 Delen Geplaatst: 16 april 2007 Ik heb sinds een maand een Dell computer met vista premium, 2,5gb ram, AMD 4600+, en ATI x1300 pro. Ik heb ook een tv kaart, Hauppauge Win TV PVR PC1 II.\r\n\r\nIk zou nu graag mijn nintendo wii via composiet willen aansluiten (er zit een composiet ingang in) maar ik krijg geen beeld. Het signaal wordt wel doorgegeven want bij het instellen bij windows media center zie je een klein schermpje als voorbeeld. Nu ben ik dus op zoek naar een programma waarmee ik van kanaal kan veranderen (kabel, composiet en S-video) en deze moet ook nog eens op Vista draaien.\r\n\r\nKan iemand me helpen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2007 Nee de tvcard software kan ik niet installeren op vista, en bij andere software als AVermedia zit die optie niet. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2007 ik heb op hun site gekeken maar ik kan geen programma vinden wat op vista werkt of wat tussen de video inputs kan switchen. Er bestaat toch wel software die dat kan?\r\n\r\nOok zit er bij mn pc een cdrom met daarop een programma van AVermedia (M779) maar als ik dat wil installeren krijg ik een error. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen