Anoniem2 Geplaatst: 15 april 2007 Delen Geplaatst: 15 april 2007 Op dit moment staan mijn sites bij Pure Hosting. Ik betaal daar €3,95 voor 200 mb: [url]http://www.purehosting.nl/index.php?page=starterspakket[/url]\r\nKort geleden zag ik een advertentie van One.com. Die biedt 1000 mb voor €1,25: [url]http://www.one.com/nl/[/url]\r\n\r\nHeeft iemand van jullie ervaringen met dit hostingbedrijf? Want ik wil graag weten waar ik aan begin voor ik overstap. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2007 Alle prijzen zijn exclusief BTW. \n\nUit de disclaimer onderaan de pagina.. Dus nog eens 24 cent er bovenop ongeveer.. :D\n\nHeb geen ervaring met ze, maar als het zo goedkoop aangeboden zal de server wel helemaal volgestampt zitten, en dus een groot risico hebben op trage laadtijden, connection errors en al die andere onzin.. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 april 2007 Hoi,\r\n\r\nKijk eens bij\r\n[url]www.watsnel.nl[/url]\r\nIk heb daar al enige tijd mijn hosting, is goedkoop, goede service en je kan vele applications via hun installeren zoals een forum, chatbox enz.\r\nPersoonlijk, zeer voor een beginneling, naar mijn idee een aanrader.\r\nmvg\r\nAndré Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 juli 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 juli 2007 Ik heb vandaag nog eens e.e.a. bekeken op de site van one-webhosting. Via een live-chat (helpdesk) kun je vragen stellen. Dat werkte goed. \r\nOp de vraag of je gebruik kunt maken van een controlepaneel (ik ben nu Cpanel gewend) kreeg ik een bevestigend antwoord en de link: [url]http://one-docs.com/demo/admin/[/url]\r\n\r\nBij one.com kun je ook blogs maken. Op de vraag of ik daar een voorbeeld van zou kunnen zien kreeg ik het url van de medewerker zelf ([url]http://blog.wouterovich.nl/[/url]) als voorbeeld.\r\n\r\nOp dit moment heb ik nog PureHosting maar die beperking van 5 subdomeinen en 5 POP3 vind ik echt vervelend. Ik heb ook het idee dat webhosting steeds goedkoper wordt maar dat ik na drie jaar PureHosting nog steeds met hetzelfde pakket blijf zitten (een upgrade voor dezelfde prijs zou ook wel eens leuk zijn). Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 september 2007 Ik had Pure Hosting de vraag gesteld of hun pakketten binnenkort uitgebreid gaan worden. In eerste instantie kreeg ik daar geen antwoord op. Balen want ik had serieus mijn best gedaan om te beschrijven waar ik tevreden over ben en wat ik mis aan de diensten van Pure Hosting.\r\n\r\nRuim een week later heb ik de vraag nog maar eens herhaald. Dit keer kreeg ik wel antwoord:\r\n\r\n[quote]Beste meneer / mevrouw,\r\n \r\nOp dit moment kunnen ik u niet zeggen als de pakketten binnenkort verhoogd\r\nworden.\r\n \r\nWanneer dit gebeurd krijgen alle klante van Pure Hosting een e-mail!\r\n \r\nMet vriendelijke groeten,\r\n \r\nT...... R........\r\nPure Hosting[/quote]Zucht. Komt lekker betrouwbaar over.\r\n\r\nIk ben nog steeds op zoek naar de ervaringen van mensen die hun site bij one.com hebben staan. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 september 2007 Ik zit al een hele tijd bij [url]www.intention.nl[/url], en ben daar best tevreden over. Lichtste account kost 1 euro per maand. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 september 2007 [QUOTE=couch_potato;343266]Ik zit al een hele tijd bij [url]www.intention.nl[/url], en ben daar best tevreden over. Lichtste account kost 1 euro per maand.[/QUOTE]Ik betaal nu €3,95 voor 200MB, bij intention rekenen ze daar €7,99 voor! De onbeperkte mailadressen en subdomeinen zijn bij andere hosts ook beschikbaar.\r\nBest een dure club dus. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 september 2007 Ik vraag me af of je wel 200MB ruimte nodig hebt. En of je daar veel aan hebt, met een datalimiet van 2GB. Maar het ging je toch in eerste instantie om de prijs? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 september 2007 Ja, ik heb meer dan 200mb nodig. \r\nOne.com levert 1000mb voor €1,95 zonder beperkingen op dataverkeer, mailadressen en subdomeinen. \r\n\r\nMijn vraag is naar mensen met ervaring bij deze host. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 26 september 2007 Ik heb geen ervaring bij one.com, bij pure hosting wel en ik kan je vertellen dat je daar beter weg kan gaan/blijven. \n\nKijk ook eens bij neostrada.nl, ook goedkoop en veel ruimte. Dit bedrijf heeft de zaken wel goed geregeld in tegenstelling tot pure hosting. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 oktober 2007 wij leveren bij futureweb goedkope hosting met alles in en met support.\r\n2000 MB wehosting vanaf 1.25 euro/maand met onbeperkte traffiek\r\n[url]www.futureweb.be/?p=hosting[/url]\r\n\r\nkijk dit toppic voor meer informatie: [url]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=42798[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 oktober 2007 En futureweb gaat ook hier spammen. Scheer je weg!\r\n\r\nAl zou het de enige hostingprovider ter wereld zijn, dan maar geen homepage. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 oktober 2007 [QUOTE=avv;346779]En futureweb gaat ook hier spammen. Scheer je weg!\r\n\r\nAl zou het de enige hostingprovider ter wereld zijn, dan maar geen homepage.[/QUOTE]\r\n\r\nJe kunt altijd nog bij mij terecht op mn homeserver :p Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 oktober 2007 [QUOTE=jim565656;346801]Je kunt altijd nog bij mij terecht op mn homeserver :p[/QUOTE]\r\n\r\nDie draai ik zelf ook :mrgreen: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 oktober 2007 [QUOTE=futureweb;346770]wij leveren bij futureweb goedkope hosting . . . bla bla bla [/QUOTE]Futureweb begrijpt blijkbaar nog steeds niet dat ze op deze manier alleen maar anti-reclame maken.\r\n\r\nDe vraag was naar ervaringen met one.com, niet naar andere aanbiedingen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen