Anoniem2 Geplaatst: 15 april 2007 Delen Geplaatst: 15 april 2007 Een collega heeft goed bedoeld WinXP Manager op mijn pc losgelaten.\r\nAlles werkte daarna perfect en veel sneller.\r\nTwee dagen later ontdek ik de ene fout na de andere.\r\n\r\n- Systeemherstel: \"De computer kan niet worden beveiligd met Systeemherstel. Start de computer opnieuw op en voer Systeemherstel vervolgens opnieuw uit.\"\r\n- Windows update: \"De website heeft een fout geconstateerd en kan de gevraagde pagina niet weergeven.\"\r\n- Internetverbinding: Na iedere opstart moet ik de verbinding herstellen.\r\n\r\nWeet iemand of en hoe ik de wijzigingen ongedaan kan maken? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2007 Bij de installatie van WinXP Manager wordt gevraagd of je een restore point wilt maken. Heeft je collega dit verzuimd te doen?\nAls systeem herstel namelijk niet meer werkt kun je het wel vergeten, dan is een herinstallatie denk ik het enige wat over blijft.\n\nEn zo te zien heb je deze vraag al op meerdere forums gesteld, met ook elke keer het zelfde antwoord. ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 mei 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 mei 2007 Collega: Er is een herstelpunt gemaakt. Systeemherstel werkt echter niet meer. Ik heb hem idd gevraagd om op verschillende fora te posten omdat er niet altijd even snel gereageerd wordt, maar het valt me niet tegen. Wij krijgen trouwens verschillende antwoorden en bijna alles is nu opgelost behalve systeemherstel. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen