Anoniem2 Geplaatst: 15 april 2007 Delen Geplaatst: 15 april 2007 Hallo,\r\n\r\nIk heb een probleem met mijn webcam, of eigenlijk met mijn pc. Ik heb een nieuwe webcam gekocht, ondertussen al de 4e, en telkens heb ik last van hetzelfde probleem.\r\nZodra mijn webcam aan staat (of dat nou in MSN is of gewoon om bijvoorbeeld foto\'s te maken), valt mijn PC na een tijdje uit. Hij gaat dan vanzelf opnieuw opstarten of geeft een blauw scherm met een foutmelding weer. Ik word er helemaal gek van, nergens in winkels weten ze wat het probleem kan zijn. Ik hoop dat iemand weet wat het probleem is, want ik begin een beetje hopeloos te worden. Ik wil eindelijk mijn webcam kunnen gebruiken! M\'n webcam is nu trouwens overigens ook nog eens speciaal gemaakt voor Live messenger en windows XP (Microsoft LifeCam VX-1000), dus ik snap het probleem niet.. \r\nDegene die mij helpen, alvast bedankt !!! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2007 Hmm, Staat er nog een of andere foutcode in dat blauwe scherm van je?? \r\nZo ja, welke? Of wat staat er? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2007 Oke, zodra het weer gebeurt zal ik hem even overschrijven en hier neerzetten. Juist nu ik wil dat \'ie uitvalt, valt de webcam natuurlijk weer niet uit. Heb wel iets aan mn norton instellingen gedaan, dat programma ging namelijk ook al bij alles draaien. Wie weet helpt het (zal wel niet). Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2007 Oké, dit komt er te staan:\r\n\r\nEerst zeggen ze dat er een probleem is gevonden en windows is afgesloten om schade te voorkomen. \r\n\r\nControleer of het programma juist is geinstalleerd. - weet zeker dat ik dat juist heb gedaan -.\r\nZijn er nieuwe updates nodig?\r\n\r\nTechnische info: \r\n*** STOP: 0x000000FE (0x000000002, 0x8165c310, 0xFFBC8008, 0x813557B0)\r\n\r\nMeer nuttige info staat er niet. Alleen dat ik het product anders moet verwijderen etc etc etc.\r\n\r\n****laat er een redder in nood zijn..*** Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2007 Wat voor pc heb je? Nieuwe pc met usb 2.0? of oude pc? Juiste drivers geinstalleerd? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2007 Kan ook proberen om hem in een andere poort de proppen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2007 Bij tamelijk veel computers gaat het, tegen de afspraken in, goed fout als je USB-apparaten niet vanaf het eerste moment van installatie eeuwig op hun \"eigen\" USB aansluiting laat. Nooit omsteken of verwisselen dus. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen