Ga naar inhoud

Draadloze verbinding te zwaar beveiligd ?

Aanbevolen berichten

Hoi, ik heb een klein probleempje, namelijk\r\n\r\nals ik mijn laptop aanzet, dan ben ik wel met de router verbonden maar heb ik toch geen internet ( beperkte netwerkverbinding)\r\n\r\nals ik op herstellen druk, dan blijft hij zoeken naar een verbinding.\r\n\r\nmaar meestal geraak ik niet verder dan \"Netwerkadres aanvragen\"\r\nof krijg ik melding van \"geen geldig IP adres\"\r\n\r\n\r\nheb al alles geprobeerd (iprenew, pc reboot, firewall uitgezet, SSID Broadcast aan/uit..) niets werkt.\r\nik kan alleen een verbinding maken als ik mijn laptop verbindt met de router doormiddel van netwerkkabel en dan op herstel druk, als ik dan de kabel verwijder heb ik draadloos internet !\r\n\r\n\r\nheb namelijk heel mijn router zelf ingestelt, beveiligd.\r\n\r\n- mac adres filter\r\n- dynamisch ip adres\r\n- wpa codering (63 random alpha-numeric characters) (tkip)\r\n- Number of Address: heb ik op 20 gezet, standaard 50\r\n- SSID Broadcast : staat momenteel aan, maar ga ik af zetten\r\n\r\n\r\nkan u mij helpen ?\r\ngroetjes maxdata ;-)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...