Anoniem2 Geplaatst: 15 april 2007 Delen Geplaatst: 15 april 2007 Hoi, ik heb een klein probleempje, namelijk\r\n\r\nals ik mijn laptop aanzet, dan ben ik wel met de router verbonden maar heb ik toch geen internet ( beperkte netwerkverbinding)\r\n\r\nals ik op herstellen druk, dan blijft hij zoeken naar een verbinding.\r\n\r\nmaar meestal geraak ik niet verder dan \"Netwerkadres aanvragen\"\r\nof krijg ik melding van \"geen geldig IP adres\"\r\n\r\n\r\nheb al alles geprobeerd (iprenew, pc reboot, firewall uitgezet, SSID Broadcast aan/uit..) niets werkt.\r\nik kan alleen een verbinding maken als ik mijn laptop verbindt met de router doormiddel van netwerkkabel en dan op herstel druk, als ik dan de kabel verwijder heb ik draadloos internet !\r\n\r\n\r\nheb namelijk heel mijn router zelf ingestelt, beveiligd.\r\n\r\n- mac adres filter\r\n- dynamisch ip adres\r\n- wpa codering (63 random alpha-numeric characters) (tkip)\r\n- Number of Address: heb ik op 20 gezet, standaard 50\r\n- SSID Broadcast : staat momenteel aan, maar ga ik af zetten\r\n\r\n\r\nkan u mij helpen ?\r\ngroetjes maxdata ;-) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2007 reset je router naar fabriek instellingen.\r\n\r\nzorg dan eerst dat je het draadloos internet aan de praat krijgt en dan pas met de beveiliging aan de slag gaan. stap voor stap\r\nben je dan ineens je verbinding kwijt dan weet je waar je probleem zit Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 april 2007 tja, maar soms heb ik direct internet en dan soms weer niet ( dus dat ik eerst laptop met router moet verbinden, om internet te hebben) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 april 2007 wat is het merk van de router ?\n\nzorg dat je internet goed werkt met de utp kabel.\n\nprobeer dan een draadloze verbinding zonder beveiliging te maken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 april 2007 ligt het niet aan de provider? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 26 april 2007 Ligt het niet aan de instellingen van bijv. het netwerk[als je dat hebt].\nIs het niet zo\'n Hoofd, client, gast geval Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen