Anoniem2 Geplaatst: 15 april 2007 Delen Geplaatst: 15 april 2007 [IMG]http://www.3ddesign.nl/desktop%20probleem.jpg[/IMG]\r\n\r\nHoi hoi,\r\n\r\nIk kan mijn desktop niet meer veranderen of terug halen.\r\n\r\nKrijg telkens een melding van een script wat fout is.\r\n\r\nAls je dus eigenschappen doet, met de r.muis. dan zie je alleen een wit schermpje opkomen, normaal heb je daar vormgeving bureaublad enz. wie o wie weet een oplossing, want als ik een image als achtergrond doe, is ie na het opstarten weer weg. desktop herstellen werkt niet. Al de cd van xp erin gedaan en foutcontroles doorgelopen.\r\n\r\nB.v.d. Digi Daddy Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2007 uh, ik denk dat je Windows opnieuw moet installeren.\r\nIk weet dat dit bij Windows 98 en XP zonder bestanden kwijt te raken kan. \r\nDus zonder te formatteren\r\nVolgensmij is er iets mis met de Windows Shell. Of je register is ‘’redelijk’’ in de war Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2007 In 98 ging dat bij mij altijd goed en een paar keer deed ik hetzelfde (reparatie- of upgrade-optie voor XPhome resp XPpro (werkt verder eender) na keuze \"nu installeren\" en uiteraard zonder formatteren.\n\nVan anderen, ook hier op Forum, vernam ik echter herhaaldelijk dat zoiets bij XP niet geheel ongevaarlijk is.\n\nStaan in \"geavanceerd\" bij Internet Eigenschappen bovenin dropout-menu van Explorer de vinkjes wel zo dat (nutteloze) meldingen voor scriptfouten, uitzoeken, gebruikersvriendelijke meldingen enzo, NIET worden gegeven? Dat is het eerste wat ik altijd meteen zo de nek omdraai. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 mei 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 mei 2007 Dank jullie voor eventueel oplossing, maar ik had een nieuwe installatie gedaan zonder formatteren en nog niet over, dus bij deze alles opnieuw gedaan, beetje meer werk, haha heb nu ghost er ook op, dus handiger voor in de toekomst. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen