Ga naar inhoud

Externe HDD van FAT32 naar NTFS

Aanbevolen berichten

Ik heb mijn externe schijf van fat32 naar ntfs omgezet. via DOS: convert etc\r\nIk had hierop echter mijn foto\'s, mailbestanden en veel meer staan.\r\n\r\nde schijf heeft nog wel de betreffende mappen, maar geven geen bestanden aan als ik een map selecteer.\r\n\r\nHeeft iemand een idee hoe ik alles weer naar boven kan halen?\r\n(was niet slim om belangrijke dingen niet de backuppen, maar sla me nu extreem hard voor mijn kop.\r\n\r\nHelp me svp.
Link naar reactie
[quote=marrich77;309016]Laat maar,\n \nheb de pc opnieuw opgestart en de ext hdd weer aangezet nadat pc helemaal gestart was.\ngelukkig is alles weer gevonden.\n \nmaar weer een leer voor de volgende keer.\nondanks dat er staat dat een proces vlekkeloos verloopt, maar een back-up maken.[/quote]\n \nJe hebt echt mazzel gehad.\nVoor het zelfde geld had je halve of mismaakte foto\'s overgehouden.\n \nAltijd een kopie maken van belangrijke dingen, ook al denk je: ach het zal wel goed gaan.\nZelf doe ik het soms wel 3x.\nVeel zullen denken wat een onzin, maar ik ben in het verleden ook eens de mist in gegaan, door een onschuldig iets.\nDus nu een kopie op dvdrw en een kopie op Ext. HD en ook nog een Back-up Imagekopie op de HD.\nBeter 2x teveel dan 1x te weinig nietwaar?\nHet is toch eeuwig zonde als je oude foto\'s kwijt raakt?\nOnlangs er maar weer een (ext.) schijf bijgehaald, dat moet genoeg zijn voorlopig, totaal 1200 GB.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...