Anoniem2 Geplaatst: 15 april 2007 Delen Geplaatst: 15 april 2007 Ik ben op zoek naar een niet al te dure, gebruiksvriendelijke nas-schijf (op mijn router zit geen usb poort voor een \"gewone\" exerne disk).\r\n\r\nWie heeft zo\'n ding, welk merk/model heb je en wat zijn je bevindingen? Ben erg benieuwd naar gebruikerservaringen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 april 2007 Wat ik vooral wil weten, zijn deze dingen:\r\n\r\nbijv. de Lacie ethernet minidisk kan je zowel in het netwerk als met usb aansluiten...alleen voor usb moet hij dan verplicht met fat32 geformatteerd zijn...dan valt zo\'n ding voor mij al af.\r\n\r\nDit soort details lees ik vaak niet eens in de productomschrijving (dat vind ik dan bij toeval bij minpunten opsommingen op sites als kieskeurig ed....alleen heb ik van deze site een hoger pet op, dus vandaar mijn vraag hier). Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 april 2007 (Edit) De meeste NAS zijn FAT32 ...\r\n\r\nHet zijn namelijk Linux minicomputertjes, en Linux kan alleen FAT32 lezen en schrijven (en specifieke Linux filesystemen). NTFS is namelijk beschermd met patenten en andere rommel, en is geen open systeem. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 april 2007 Heb hier 2 VANTEC nassen lopen die zowel op USB als via Ethernet werken. Zijn geformateerd in NTFS. Kosten iets van € 80,-- zonder harde schijf. Zijn te koop in IDE en SATA-uitvoering.[URL=\"http://www.vantecusa.com/\"]Meer info.. KLIK[/URL] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 27 april 2007 He bedankt voor de tip Toolman :D Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 april 2007 Fijn dat je geholpen bent met die tip. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen