Anoniem2 Geplaatst: 14 april 2007 Delen Geplaatst: 14 april 2007 Hoi\r\n\r\nIk heb 3 maanden geleden een nieuwe computer gekocht. \r\nHP M7760\r\n\r\nSinds de laatste tijd heb ik er last van dat mijn HDD soms uitvalt.\r\nWat zouden de oorzaken kunnen zijn?\r\nHoe kan ik dit oplossen?\r\n\r\nBij voorbaat dank,\r\n\r\nRogier Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 april 2007 [QUOTE=rogierweb;308971]Sinds de laatste tijd heb ik er last van dat mijn HDD soms uitvalt. Wat zouden de oorzaken kunnen zijn?[/QUOTE]Kan van alles zijn, maar de meest voorkomende zijn een brakke IDE- of S-ATA kabel, een te zwakke voeding of een probleem met de IDE of S-ATA harddisk controller op het moederbord.\r\n[QUOTE=rogierweb;308971]Hoe kan ik dit oplossen?[/QUOTE]Je hebt als het goed is een jaar garantie op het apparaat, dus niet zelf gaan klooien. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2007 al in energiebeheer gekeken ? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen