Anoniem2 Geplaatst: 14 april 2007 Delen Geplaatst: 14 april 2007 Ik probeer nu enige tijd te webcammen met een kennis van me, echter elke keer als er een verbinding is gemaakt zie ik vanaf haar kant alleen een wit beeld waarna haar webcam na een tijdje automatisch wordt uitgezet. Haar webcam werkt perfect bij anderen op MSN heeft ze me laten weten en het bekijken van andere contactpersonen gaat bij mij ook goed. Weet iemand wat de oorzaak van dit alles is?\n\nAlvast bedankt Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2007 Dat probleem herken ik.\r\nDat heb ik zelf ook wel eens maar dan is het een kwestie van msn opnieuw opstarten en hopen dat hij het dan weer doet. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2007 al geprobeerd, heeft niet geholpen... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2007 Soms maakt het verschil of de oproep door A naar B wordt gezonden of andersom; ook gaat het niet altijd perfect als men niet hetzelfde Windows heeft.\n\nZeldzamer: een firewall die tegenwerkt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2007 Nee dat is ook al geprobeerd, en als t aan de firewall ligt, wiens is dat dan? Ik heb namelijk geen problemen met anderen en die kennis van mij ook niet... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2007 Allebij eens even uitzetten, niet lang natuurlijk. Of eerst jij en dan die ander.\n\nIk heb heel vaak gehad dat ik met de een een snelle verbinding had, om iets te sturen, en met de ander juist heeel traag. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen