Anoniem2 Geplaatst: 13 april 2007 Delen Geplaatst: 13 april 2007 hallo allemaal\r\nik heb een nieuwe computer (een acer) daar staat windows vista op maar dit werkt nog niet naar me zin en nu heb ik er xp opgezet maar nou kan ik niet kiezen tussen vista en xp\r\nvista staat op de c schijf en xp staat op de d schijf\r\nik hoop dat jullie mij kunnen helpen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 april 2007 Staan C en D op één hardeschijf? Zoja, dan moet je je boot.ini even bekijken... Maar hoe je die moet aanpassen, no idea... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2007 Hallo\r\n\r\nHeeft er iemand ervaring met upgraden vista op een pas(december 06) gekochte acer t180.\r\nEn zoja kun je hiermee ook een dual boot mee toepassen.\r\nEn hoe moet je dit doen.\r\nZodat als vista niet goed werkt je met XP verder kan werken.\r\n\r\nGroeten\r\nKees:o Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 april 2007 Download een Bootmanager..via google\r\nLaad XP en of Vista op een aparte partitie\r\nDaarna alle drivers opnieuw downloaden ..\r\nMoet alles werken\r\nKies in opstart scherm\r\nXP of Vista\r\n\r\ngroet\r\n:o Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 april 2007 Als je de opdate dvd s gehad-kocht hebt\r\n (gratis....maar toch 21 euro)\r\n1 Eerst de update schijf van acer plaatsen..\r\n\r\n2 Dan de Acer Vista dvd \r\nKies voor Nieuwe installatie. Vista op aparte partitie \r\nPartitie moet NTFS zijn..\r\nIs meestal fat 32, dus omzetten...\r\n\r\nAls je bv Alcohol120 gebrukt moet ie eerst van Vista weg !!!!!!\r\nanders installeert ie niet...\r\nwat en flauwe kul\r\nik maak zelf weluit wat ik wil..............\r\n\r\nDan weer de Acer drivers dVD\r\nDan weer naar Acer \r\nlaatste updates downloaden\r\n\r\nDan hopen dat alles werkt..\r\n\r\nBeveiligingen, Firewalls, instellingen \r\noveral kunnen foutjes onstaan..\r\nIk zelf vind VISTA mooi, \r\nmaar maar alles heet anders \r\nen je zoekt je rot..\r\nJe kan er zelf minder mee dan vroeger...\r\n\r\n[COLOR=\"Red\"]Als je tevreden bent met XP.\r\ndan Vista weg ermee !!!!!!![/COLOR] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen