Ga naar inhoud

partion magic

Anoniem2

Aanbevolen berichten

ik heb net een nieuw systeem \r\neen bto 17w24+ met een 160 gig sata schijf er in \r\nik draai er nu xp mce en vista ulitmate 64\r\nnu heb ik onder xp mce partiotion magic 8.0 geinstaleerd\r\nmaar die kan geen nieuwe partities aanmaken\r\n(met wat pruts werk en omwegen heb ik een tweede partitie voor vista maar dat resulteerd in 3 unaloctated delen van ieder 1 mb)\r\n\r\nik weet dat er in vista een prog zit om parities te maken maar die kan niks vergroten als de ruimte er naast niet leeg is\r\n\r\nis iemand bekend met het probleem ???
Link naar reactie
Moet wel kunnen met Partition Magic.\r\n\r\nHeeft een schijf geen niet-toebedeelde ruimte en wil je partities in grootte veranderen, VERKLEIN dan eerst een partitie die kleiner mag, voer die opdracht geheel door (apply), zodat je maar 1 opdracht tegelijk \"lopend\" hebt (vermindering kans op fouten maken).\r\n\r\nNa die verkleining kun je door de aanwezigheid van niet-meer-toebedeelde schijfruimte, andere partities vergroten.
Link naar reactie
[QUOTE=wmr_mclaren;309076]ik weet dat het zou moeten kunnen maar hij doet het dus niet \r\nik kan geen nieuwe partities aanmaken ..[/QUOTE]\r\nLees goed: je kunt 1 of meer partities die veel ruimte OVER hebben, vast wel KLEINER maken; vervolgens kun je in de vrijgemaakte ruimte een nieuwe partitie aanmaken òf de vrijgemaakte ruimte toewijzen aan een partitie die te klein is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...