Anoniem2 Geplaatst: 13 april 2007 Delen Geplaatst: 13 april 2007 Ik heb sinds enkele weken een nieuwe pc met daarop Windows Vista Home Premium draaien. Sinds enkele dagen krijg ik als iets download met Emule of Bitcomet of met wat voor downloadprogramma dan ook problemen met de internetverbinding. Het programma loopt vast en Internet Explorer geeft aan dat er geen verbinding is met het internet. In het logboek verschijnt de melding: \"De beveiligingslimiet voor het aantal gelijktijdige TCP-verbindingspogingen is bereikt door TCP/IP\". \r\nHeb al wat gegoogled, maar kan helaas niks vinden over deze melding. Ik maak gebruik van draadloos internet (Speedtouch 121g).\r\nWeet iemand wat ik hieraan kan doen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2007 Is Vista niet beveiligd tegen illegale zaken\nOmdat downloaden illegaal is Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2007 Het gaat niet alleen om Emule of Bitcomet, ook een bestand dat via explorer wordt gedownload loopt na een paar seconden vast. Bovendien het downloaden is niet illegaal, maar het aanbieden van bestanden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 april 2007 Ik had dat probleem ook... Ik ging een poort openen in mn modem (pure wanhoop) en bij mij hielp het... Ik hield mn verbinding bij IE (enorm langzaam, dat wel) en uTorrent bleef ook doorgaan... \r\n\r\nOf ik heb met pure mazzol toevallig iets veranderd, of het is de oplossing... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen