Ga naar inhoud

Windows Installatie CD maken

Aanbevolen berichten

Ik heb nu enige tijd een PC met Windows XP Home Edittion geinstalleerd.\r\nToen ik deze pc kocht was XP al geinstalleerd, en er zat dus geen XP installatie CD bij. (Het is dus een legitieme versie van xp)\r\n\r\nNu zou ik graag een installatie cd maken van mijn XP in het geval dat ik deze ooit nodig zou hebben. \r\n\r\nNu is mijn vraag, is het mogelijk, en zo ja, hoe moet ik een installatie cd maken van mijn Windows? Of is een backup(systeemherstel) voldoende?
Link naar reactie
Ik denk wat nuttige info op Net te hebben gevonden; het ziet ernaar uit dat inderdaad software zit ingebouwd op een (geheime/onzichtbare?) schijfpartitie.\r\n\r\nZonder grote ervaring erg riskant om hier zelf aan te knoeien.\r\n\r\n[url]http://support.packardbell.com/nl/item/index.php?pn=PB34201286&t=1410[/url]
Link naar reactie
Na een paar uur plezier gehad te hebben op het PB forum heb ik een aantal tips gevolgd en een Master DVD gemaakt, deze zou er voro moeten zorgen dat ik weer terug kan gaan naar fabrieksinstellingen als het nodig is, ook zou dat mogelijk moeten zijn dmv de F11 toets intedrukken tijdens de opstart.\nHet blijkt dat ik niet de enige was die graag een winxp cd zou maken.\n\nWanderer, ik heb wel de map I386 gevonden, deze stond gewoon in de Windows map maar was een verborgen map. Hierin staan tig bestanden.
Link naar reactie
  • 8 maanden later...
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...