Anoniem2 Geplaatst: 13 april 2007 Geplaatst: 13 april 2007 Hallo,\r\n\r\nIk heb net een beetje zitten knutselen op een site en heb voor het eerst getracht een php menu te includen. In Fx ziet het er prima uit, maar in Internet Explorer ontbreekt het hele menu!\r\n\r\nWie redt me? Ik ben (nog) niet zo\'n held met PHP en vrees dat ik iets enorm over het hoofd gezien heb.\r\n\r\nGr. Mike\r\n(site: [url]http://www.hjschilderwerken.nl[/url])\r\n\r\nHet menu dat geïnclude wordt is qua code als volgt:\r\n[php]\r\n\r\n\r\n\r\nmenu\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n \r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n \r\n\r\n\r\n\r\n \r\n\r\n[/php] Quote
Anoniem2 Geplaatst: 13 april 2007 Auteur Geplaatst: 13 april 2007 Lama (bah)\n\nIk heb de pagina opnieuw gemaakt en hij gaat nu wel goed.\nBedankt voor het van plan zijn mee te denken :wink:\n\nGr. Mike Quote
Anoniem2 Geplaatst: 13 april 2007 Auteur Geplaatst: 13 april 2007 Nog een algemene tip dan:\r\n\r\nAls je met php aan de slag bent, en het werkt goed in de ene browser en niet goed in de andere, dan ligt het in [I]geen enkel geval[/I] aan de php-code. Die wordt namelijk op de server gegenereerd en dat is browser-onafhankelijk.\r\nHet ligt [I]altijd[/I] aan de html-code. Daar moet je het dus ergens zoeken. Quote
Anoniem2 Geplaatst: 18 april 2007 Auteur Geplaatst: 18 april 2007 Of de javascript toch? want dat komt op het zelfde neer.\n\nJozo Quote
Anoniem2 Geplaatst: 18 april 2007 Auteur Geplaatst: 18 april 2007 [QUOTE=Jozo;309659]Of de javascript toch? want dat komt op het zelfde neer.\r\n\r\nJozo[/QUOTE]\r\n\r\nJavascript is wel weer browser afhankelijk, omdat het op de computer van de bezoeker wordt uitgevoerd en niet op de webserver. Daar zou dus een probleem in kunnen zitten. Quote
Anoniem2 Geplaatst: 19 april 2007 Auteur Geplaatst: 19 april 2007 Probeer tevens zo min mogelijk javascript te gebruiken aangezien sommige gebruikers die uit hebben staan. \nBest lullig als je pagina dan niet werkt Quote
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen