Anoniem2 Geplaatst: 13 april 2007 Delen Geplaatst: 13 april 2007 Hi ,, \r\n\r\nHeb een nieuw onderwerp gestart omdat mijn probleem niet echt duidelijk meer was dus ( voor wie wil helpen ) Wat scheelt er [URL=\"http://www.mijnalbum.nl/Album=URKMH3OH\"]hier[/URL] ? \r\n\r\nAlvst bedankt ! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2007 er zit een fout in dat stukje\r\n\r\ndrivers opnieuw installeren zal waarschijnelijk helpen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2007 Het was niet nodig om een nieuw onderwerp te starten, je vorige was duidelijk genoeg!\nAls je alles hebt gedaan wat rajo en cuizenir je aanraden en je kijkt bij apparaatbeheer, is de gele uitroepteken dan weg?\nZo, ja kijk dan ook even bij het volume niveau in de mixer van je geluidskaart. (rechtsonder icooontje luidspeaker dubbelklikken) of er niet iets belangrijks gedempt is. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2007 Ja ik heb alles gedaan ! .. maar nog altijd dat gele uitroepteken .. :( \n\' k heb juist de drivers geïnstalleerd maar werkt nog steeds niet ! Hopelijk raakt dit snel opgelost want het is vreselijk ! Nee er staat niets gedempt .. Toch bedankt !!!! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2007 Pff .. Iemand ?? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2007 ik denk dat we allemaal wel al onze best geprobeert hebben\r\n\r\nsry Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2007 [quote=Chimera;309198]ik denk dat we allemaal wel al onze best geprobeert hebben\n \nsry[/quote]\n \nBen ik mee eens Chimera.\nEn Robbe 001, als ik jou was zou ik alle aanwijzingen (ook uit je eerste topic) die je kreeg opnieuw stap voor stap uitvoeren en daarmee een beetje experimenteren. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2007 Ok ! toch bedankt iedereen desnoods steek ik hem eens binnen . \r\n\r\nGrtz .. !! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen