Ga naar inhoud

Internet weg bij Windows Movie Maker

Aanbevolen berichten

Mijn internet doet het altijd perfect, nooit wat aan de hand, het valt ook nooit uit.\r\nMaar sinds een paar dagen is het heel wisselvallig. Het is gekomen sinds ik met de Full version van Fraps (waar ik nooit problemen mee heb gehad) in-game aan het opnemen was, en het daarna in Windows Movie Maker ging editten. Tijdens het editten valt mijn internet geregeld uit, en nu, sinds een paar uur valt het ook zonder Movie Maker weg.\r\n\r\nHet komt dus waarschijnlijk door Fraps + Windows Movie Maker, want ik heb niets anders dan anders gedaan, hoe kan ik dit oplossen zonder Fraps/Movie Maker niet meer te gebruiken?
Link naar reactie
MovieMaker vreet geheugen en CPU-capaciteit; dat is altijd zo met zulke programma\'s, liever met zo min mogelijk andere samen inschakelen.\n\nVerder:\n- geen CD-toestel samen met een schijf op 1 kabel zetten want dat maakt de schijf langzaam\n- extra RAM tot zoveel als moederbord en Windows kunnen verdragen (W98 en ME slechts 640MB uiterst matje).\n- er valt wat aan snelheid en stabiliteit tijdens zwaar werk terug te verdienen met zeer oude truc:\n* 2 schijven, Master en Slave samen op 1 kabel\n* Windows op de Master\n* Virtueel Geheugen (SWAP), plaats(en) niet door Windows laten bepalen maar stoppen in uitsluitend de eerste partitie van de slaaf-schijf, bij kleiner RAM dan 1GB ter grootte van 3x RAM, bij groot RAM ter waarde van 2xRAM\n\nPartities maak/behandel je het beste met progs zoals PartitionMagic of Paragon; oppassen, vooral in het begin maar 1 opdracht geven en laten uitvoeren dus niet opdrachten \"stapelen\" want zulke sterke progs zijn nooit 100% narrenbestendig en een ongelukkig uitgevallen opdracht in een rijtje kan schade uitlokken, dataverlies en/of zoekrakende schijf.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...