Anoniem2 Geplaatst: 12 april 2007 Delen Geplaatst: 12 april 2007 Beste fotoverwerkers,\r\nIk heb vele foto\'s en wil daar een leuke omlijsting maken, een collage maken en kalender maken.\r\nWat voor software moet ik dan gebruiken? Ik ben van de eenvoud en wil de baby-foto\'s leuk aan opa en oma laten zien. Gewoon iets origineels maken (tenminste dat denken de opa en oma) maar eigenlijk erg simpel te maken.\r\n\r\nKan iemand mij adviseren?\r\n\r\nBedankt voor het lezen en meedenken.\r\nGroeten Jack Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2007 Meestal zit er bij je printer ,of bij je kamera al een prima prg om zulke dingen mee te doen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2007 Via kruitvat kun je dit ook doen geloof ik.\r\ndit heeft mijn vrouw ook gedaan. weet echt niet hoe het programma heeft.\r\nmaar is erg makkelijk, je kunt ook vaste data alvast opgeven zodat die mee geprint worden.\r\nkwaliteit is erg goed (als die van de foto ook goed is ten minste)\r\n\r\nsurf een over de kruitvat zsite om het programma te vinden.\r\n\r\nLet wel, bij het laten afdrukken zitten er kosten aan verbonden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2007 google maar eens even op het woordje exatech Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2007 Het nadeel aan deze voorbewerkte kalenders is dat zo een kalender een jaarkalender is en er niet al te veel aan gemanipuleerd kan worden. Een verjaardagskalender is erg moeilijk te vinden, dus ik heb er zelf een in Powerpoint gemaakt. Als je eenmaal de eerste maand af hebt, valt de rest ook reuze mee. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen