Anoniem2 Geplaatst: 12 april 2007 Delen Geplaatst: 12 april 2007 Hallo allemaal\r\n\r\nIk heb een probleem met mijn dvd rewriter \r\nhij kan namelijk wel dvd tjes afspelen maar geen cd-rommetjes en audio cdtjes\r\nik heb van alles al geprobeerd maar weet nu niet meer waar het anders aan kan liggen kan iemand mij hiermee helpen ???????????\r\n\r\nalvast bedankt\r\n\r\ngr Frank Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2007 En dat heeft hij wel altijd gekund?\nWat voor merk is het en waarmee probeer je het af te spelen?\nWat voor foutmelding krijg je? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2007 de dvd schrijver deed het altijd prima speelde alles af nu niet meer om een vage reden \r\nhet is een slimtype dvdrw SOSW-833S zit in mijn laptop (acer aspire 3005wmli)\r\nik krijg ook helemaal geen foutmelding of iets dat er niet raar uitziet.\r\nhij speelt geen originele muziek cd\'s af. en ook geen cd-roms ik wilde dus min laptoppie alles eraf halen en opnieuw windows erop zetten maar die cd leest ie niet Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2007 Je kan even proberen om het lensje schoon te maken met zoeen schoonmaak setje van de winkel.\nStaat er bij de hardware lijst een uitroepteken? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2007 ik zal dat eens proberen kijken of dat het is \r\n\r\ner staat geen uitroepteken in mijn hardware lijst \r\n\r\nbedankt alvast Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2007 Oke succes ermee.\nAls het niet lukt hoor ik het wel. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 april 2007 Kan iemand mij verder helpen heb nu alles schoon gemaakt maar ik heb nog steeds het zelfde probleem Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 april 2007 vorige stuurprogramma terug zetten of juist een nieuwe downloaden\r\nhangt er vanaf wat je het laatst hebt gedaan.\r\n\r\ndeïnstaleren en opnieuw straten en weer instaleren.\r\n\r\nals je de mogelijkheid hebt, zet \'m eens in een andere laptop.\r\nof een andere dvd rewriter in jouw laptop.\r\n\r\nsucces Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen