Anoniem2 Geplaatst: 12 april 2007 Delen Geplaatst: 12 april 2007 hoi, ik heb een vraagje;\r\n\r\nIk had eerst een bootscreen alleen sinds ik hem heb verwijderd vraagt Windows XP steeds of ik hem wil opstarten met een bootscreen.\r\n\r\ndit is niet erg makkelijk heeft iemand een oplossing? of waar/hoe ik de bootfile kan aanpassen\r\n\r\nhier het regeltje van boot.ini(via msconfig overgetikt)\r\n\r\nmulti(0)disk(0)rdisk(1)partition(1)\\WINDOWS=\'\'Micr osoft Windows XP Home Edition (bootscreen)\'\' /fastdetect /NoExecute=OptIn Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2007 Een bootscreen of bedoel je een booloader?In dat laatste geval,plake de [U]gehele[/U] inhoud van de boot.ini eens hier.\r\n\r\nGreetz Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2007 weet iemand anders toevallig waar de .ini staat? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2007 Dat staat gewoon op de C: partitie.\n \nJe moet wel zorgen dat de verborgen bestanden en mappen zichtbaar zijn. \nVerkenner > Extra > Mapopties > Tablad Weergave en vink het vakje voor \"Verborgen bestanden en mappen weergeven\" aan.\nDan Toepassen en OK.\n \nGreetz Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen