Anoniem2 Geplaatst: 12 april 2007 Delen Geplaatst: 12 april 2007 Als het toetsenbord een aantal minuten niet wordt gebruikt of vaak ook tijdens het intoetsen van informatie start Windows installer op en vraagt vervolgens de CD (bron 1) voor de installatie van HP software voor foto- en beeldbewerking. Dit probleem heb ik al een half jaar en is buitengewoon hinderlijk. Wie kan mij vertellen wat ik daaraan moet doen?\r\nIn ieder geval al bedankt voor een eventuele reactie.\r\ngroetjes,\r\nTheo Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2007 Alle hp software voor foto en beeldbewerking deinstaleren. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2007 Beste Rajo,\r\n\r\nBedankt voor je antwoord maar als ik de HP foto en beeldprogrammatuur wil verwijderen wordt ook mijn HP printer (psc 2110 all-in-one) automatisch mee verwijderd. Ik heb vorig jaar ook al een keer alles van HP gedeïnstalleerd en opnieuw de installatie doorgevoerd. Echter ik kan de installatie van fot- en beeldbewerking niet tegenhouden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 april 2007 Je kan alleen de drivers instaleren.\nEn als het goed is kan je ook alleen het bewerkings programma verwijderen vanuit je software lijst Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2007 gewoon installatie afronden? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2007 Theo,\r\n\r\nIk ben ervanuit gegaan dat je Windows XP hebt.\r\n\r\nZoek op de installatie-CD even naar het programma\'tje SCRUBBER.EXE om alle HP-software en -drivers te verwijderen.\r\nInstalleer daarna het laatste driver-pakket voor deze printer:\r\n[url]http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareDownloadIndex?softwareitem=mp-19471-3&lc=nl&cc=nl&dlc=nl&product=79488&os=228&lang=nl[/url]\r\n\r\nAls dat niet gaat lukken, even met HP bellen:\r\n[url]http://welcome.hp.com/country/nl/nl/contact/phone_assist.html#section1[/url]\r\n\r\nSucces,\r\nMark Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen