Ga naar inhoud

Thunderbird verwijderen

Aanbevolen berichten

Ik wil thunderbird verwijderen, maar dit werkt niet.\r\n\r\nAls ik via Add/Remove programs in Windows XP, Mozilla Thunderbird wil verwijderen dan gebeurt er niets. Ik kan het venster niet sluiten en ook geen ander programma in de lijst selecteren. Ik kan wel gewoon andere programma\'s draaien. Zelfs na 2 uur gebeurt er niets met uninstall.\r\n\r\nWanneer ik op Ctrl-Alt-Delete druk krijg ik de taskmanager. Er staat niets bij de tasks, maar wanneer ik naar het tabblad processes ga, dan zie ik daar uninstall.exe lopen. Wanneer ik dit beeindig, reageert het Add/Remove-programs-venster weer en is er niets aan de hand, maar is Thunderbird dus niet verwijderd.\r\n\r\nDit gaat precies hetzelfde als ik uninstall.exe direct vanuit de Thunder-map wil uitvoeren. Een reboot en dan nogmaals proberen heeft geen zin.\r\n\r\nThunderbird met de hand verwijderen wil ik niet, want dan blijven er allemaal resten achter. Waar kan het aan liggen?\r\n\r\nThunderbird werkt niet prettig omdat ik kennelijk te veel E-mails heb (geimporteerd vanuit Outlook Express) in te veel verschillende lokale mappen, waardoor hij moeite heeft met openen. OE had hier nooit moeite mee.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...